آیا گلکسی اس 8 سامسونگ از 8 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود؟

پیش از آنکه خواندن این مطلب را شروع کنید، یادآوری می کنیم که این هم یکی دیگر از شایعاتی است که این روزها پیرامون پرچمدار آینده ی سامسونگ به گوش می خورد. یکی از کاربران Weibo که معمولا اخبار موثقی در خصوص سامسونگ به اشتراک می گذارد، اخیرا پستی را منتشر کرده است که ادعا می کند سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 8 را به 8 گیگابایت فضای رم تجهیز کند. پردازنده این گوشی نیز محصول سامسونگ است که با استفاده از فناوری 10 نانومیلیمتری تولید خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۹۰۶
آیا گلکسی اس 8 سامسونگ از 8 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود؟

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بعلاوه، گفته می شود که پرچمدار بعدی سامسونگ از تراشه ذخیره فلش UFS 2.1 برخوردار خواهد بود. شایعاتی که پیشتر در رابطه با این گوشی هوشمند مطرح شده بود، از وجود 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای حافظه داخلی در این محصول خبر می داد. پس از بحرانی که گلکسی نوت 7 برای سامسونگ پدید آورد، گفته می شود که این کمپانی مشغول کار بر روی گلکسی اس 8 با ویژگی هایی بسیار قابل توجه است تا بتواند با استفاده از آن خاطره محصولی که دو بار برای آن فراخوان صادر شد را از ذهن کاربران پاک کند. بعلاوه، در شایعات آمده است که اسمارت فونی با نام گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگری 6 اینچی نیز احتمالا به عنوان جایگزینی برای گلکسی نوت 8 معرفی خواهد شد. گلکسی اس 8 پلاس احتمالا از دوربین پشتی دوال برخوردار خواهد بود.


بر اساس شایعات، گلکسی اس 8 از نمایشگری 5.1 اینچی برخوردار خواهد بود و اکثر گوشی های گلکسی اس 8 از پردازنده اگزینوس 8895 بهره خواهند برد. اگر سال 2017 هم مانند امسال پیش رود، اکثر گوشی هایی که در آمریکا و چین عرضه می شوند به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهند شد. اندروید 7.0 نوقا به همراه رابط کاربری Experience سامسونگ نیز بطور پیش فرض بر روی این محصول نصب خواهد بود. در حالیکه گمانه زنی هایی در خصوص تلاش سامسونگ برای معرفی دستیارهای صوتی خود با نام Bixby(مذکر) و Kestra(مونث) بر روی گلکسی اس 8 زده می شود، بعضی هم به مذاکرات بین گوگل و سامسونگ اشاره می کنند که بر اساس آن قرار است دستیار صوتی گوگل تنها دستیار صوتی فعال بر روی این گوشی باشد.


در هر حال تا پیش از رونمایی از این محصول باز هم شایعات بیشتری به گوش خواهد رسید، پس باید منتظر بمانیم تا با معرفی این اسمارت فون صحت و سقم این ادعاها ثابت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها