دو پسر جوان که مرد 34 ساله ای را به خاطر درگیری بر سر نوبت در داروخانه به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۸۱۱۷۹
قتل به خاطر نوبت تحویل دارو

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، گفت: غروب 26 آذر، کاراگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از قتل مرد 34 ساله ای در جلوی چشمان همسر و دختر نوجوانش بر اثر ضربات چاقو در یکی از خیابان ها در شهر زاهدان باخبر شدند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و پایش های اطلاعاتی، کاراگاهان پلیس دریافتند که مقتول به همراه خانواده اش با یک دستگاه خودرو پراید برای تهیه دارو، جلوی یکی از دارو خانه ها توقف می کند و پس از ورود به داروخانه، دو مرد جوان با او درگیری لفظی داشته اند که با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی به کنترل دوربین های مدار بسته داروخانه اشاره کرد و گفت: کاراگاهان پلیس با کنترل دوربین ها و اشراف اطلاعاتی، هویت متهمان را که دو جوان 20 و 23 ساله بودند شناسایی کرده و تلاش برای دستگیری آنان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به فرار متهمان به نقطه نامعلومی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف این دو جوان قاتل را دستگیر کردند که این متهمان در تحقیقات تخصصی به درگیری لفظی با مقتول به دلیل نوبت دهی برای دریافت دارو در داروخانه و تعقیب وی و انجام قتل با استفاده از چاقو در یکی از خیابان های زاهدان جلوی چشمان خانواده مقتول، اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
سریعا باید محاكمه و اعدام شوند .
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
این اوباش ها باید خارج از نوبت محاكمه واعدام شوند. تا درس عبرتی برای دیگر نامردان شوند و این قانون حمل سلاح سرد بآید اجرا شود هر كسی چاقو همراهش بود مجازات سنگینی بشود.
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
۰
۰
به این افراد یعنی قاتلین خریت نگند پس چه بگن....بخاطر هیچی بالای دار یا حداقل عمری در گوشه زندان پوسیدن ...هی هی از دست این لحظه ی جو گیری شایدهم معتاد بودند


نیازمندی ها