
به گزارش جام جم آنلاین ، حال این شبکه اجتماعی محبوب اشتراکگذاری تصاویر، تصمیم گرفته روند خرید و فروش را فعلا فقط برای برندهای خاص آسان کند. در نسخه آیاواس این اپلیکیشن، علامتی به نشانه سبد خرید در گوشه تصاویر صفحه این برندها به نمایش در خواهد آمد و کاربر با کلیک کردن روی آن میتواند توضیحات مربوط به کالا و قیمت آن را ببیند و در صورت پسندیدن کالا اقدام به خرید کند.
در حال حاضر اینستاگرام با برندهایی نظیر Kate Spade و JCrew همکاری خود را آغاز کرده، ولی قصد دارد بزودی این امکان جذاب را برای بسیاری از برندهای معتبر دنیا امکانپذیر کند البته احتمالا این قابلیت شامل شخصیتها و برندهای محلی که در اینستاگرام اقدام به خرید و فروش کالا میکنند (که نمونههای آن در ایران زیاد است) نمیشود.
ضمیمه کلیک
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد