jamejamclick
کلیک وب کد خبر: ۹۶۸۳۴۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۱:۴۵

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که کسب‌و‌کارهای کوچک برای خرید و فروش کالا بسیار از آن استفاده می‌کنند البته این شیوه خرید مستقیم نیست و در واقع اینستاگرام بیشتر بستری برای تبلیغ کالاست و مشتری برای خرید باید به لینک بالای صفحه کاربری برند مورد نظر رجوع کرده یا از طرق دیگری اقدام کند.

اینستاگرام خرید اینترنتی مستقیم را امکان‌پذیر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین ، حال این شبکه اجتماعی محبوب اشتراک‌گذاری تصاویر، تصمیم گرفته روند خرید و فروش را فعلا فقط برای برندهای خاص آسان کند. در نسخه آی‌او‌اس این اپلیکیشن، علامتی به نشانه سبد خرید در گوشه تصاویر صفحه این برندها به نمایش در خواهد آمد و کاربر با کلیک کردن روی آن می‌تواند توضیحات مربوط به کالا و قیمت آن را ببیند و در صورت پسندیدن کالا اقدام به خرید کند.

در حال حاضر اینستاگرام با برندهایی نظیر Kate Spade و JCrew همکاری خود را آغاز کرده، ولی قصد دارد بزودی این امکان جذاب را برای بسیاری از برندهای معتبر دنیا امکان‌پذیر کند البته احتمالا این قابلیت شامل شخصیت‌ها و برندهای محلی که در اینستاگرام اقدام به خرید و فروش کالا می‌کنند (که نمونه‌های آن در ایران زیاد است) نمی‌شود.

ضمیمه کلیک

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
شورای‌ عالی اقتصادی چه بود و چه شد؟

شورای‌ عالی اقتصادی چه بود و چه شد؟

جلسات شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی قوا در ابتدای کار، امیدواری زیادی برای حل مشکلات اقتصادی ایجاد کرد، زیرا این احساس وجود داشت که یک نهاد بالادستی برای کنترل شرایط اقتصادی ایران و تعیین چشم‌انداز آتی آن ایجاد شده است اما به‌سرعت موانع متعددی در مقابل عملکرد این شورا ایجاد شد.

تدبیر و توکل در تحریم

تدبیر و توکل در تحریم

«دوستانت را نزدیک خودت نگه دار و دشمنانت را نزدیک‌تر»، با این‌که این عبارت را منسوب به چرچیل می‌دانند، ولی خلفای عباسی بیش از هزار سال پیش آن را زندگی کردند.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر