آشنایی زن و مرد در تانگو، جنایت هولناکی را رقم زد. متهم دیروز در جلسه دادگاه مدعی شد ناخواسته مرتکب قتل زن جوان شده است.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۶
پایان مرگبار آشنایی در تانگو

به گزارش جام‌جم، مرداد سال 93 به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در خانه‌اش در سردار جنگل به قتل رسیده و همسایه‌ها مردی را با لباس خون‌آلود در حال فرار دستگیر کرده‌اند. دقایقی بعد بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات در این‌باره شروع شد.

سرایدار ساختمان که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود، در بازجویی‌ها گفت: دقایقی قبل از طبقه ششم سر‌و‌صدا می‌آمد. برای بررسی موضوع مقابل آپارتمان رفتم که همان موقع در باز شد و مردی ‌با سر و صورت خونی، زمین افتاد. پس از ورود به خانه، با جسد زن صاحبخانه روبه‌رو شدم. موضوع را به پلیس گزارش و مرد ناشناس را با کمک اهالی دستگیر کردیم.

بررسی ‌های ماموران جنایی نشان داد، زن جوان از چندی قبل در این آپارتمان زندگی می‌کرد و مرد ناشناس کارهای او را انجام می‌داد. با معاینه جسد هم مشخص شد شکستگی جمجمه علت مرگ زن بوده است.

متهم به قتل گفت: از طریق تانگو با مقتول آشنا شدم. او اگر خرید یا کاری داشت، به من می‌گفت تا برایش انجام دهم. بعد از مدتی با هم اختلاف پیدا کرده و شب حادثه او را کشتم.

با تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه فرزندان مقتول برای قاتل مادرشان درخواست قصاص کردند سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من نمی‌خواستم زن جوان را بکشم. شب حادثه عصبانی بودم و حالت عادی نداشتم. با او درگیر شدم که در دفاع از خودش دستم را گاز گرفت. من هم ضربه‌ای به او زدم که باعث مرگش شدم. من کارهای سینمایی می‌کردم و نمی‌دانم چرا قبول کردم برای مقتول کار کنم.پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
گاگول
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
دقت كنید ... نمی دانم چرا قبول كردم برای مقتول كار كنم ... !!!!!!!!!
به گزارش جام‌جم، مرداد سال 93 به بازپرس جنایی تهران خبر رسید كه زن جوانی در خانه‌اش در سردار جنگل به
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
به گزارش جام‌جم، مرداد سال 93 به بازپرس جنایی تهران خبر رسید كه زن جوانی در خانه‌اش در سردار جنگل به قتل رسیده و همسایه‌ها مردی را با لباس خون‌آلود در حال فرار دستگیر كرده‌اند. دقایقی بعد بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات در این‌باره شروع شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها