دارویاب - استامینوفن از جمله داروهای نام‌آشنا در میان ایرانیان به‌شمار می‌رود و تقریبا می‌توان آن را در هر منزلی پیدا کرد! اما آیا آشنایی مردم با داروها به میزان علاقه آنها به مصرف انواع داروهاست؟
کد خبر: ۹۴۷۰۶۲
لینکدونی کلیک

به گزارش جام جم آنلاین ، موارد مصرف، مکانیسم اثر، موارد منع مصرف، عوارض دارو، تداخل داروها، مقدار مصرف، اشکال مختلف دارو و موارد دیگری همچون شرکت‌های تامین‌کننده دارو در کشور، از جمله اطلاعاتی به‌شمار می‌رود که برای یک دارو می‌توان بیان کرد و تمام این اطلاعات برای انواع داروهای موجود در سایت دارویاب درج شده است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و تایپ بخشی از نام فارسی یا انگلیسی یا حتی کد IRC دارو اطلاعات کاملی را درباره داروی موردنظر مشاهده کنید.

http://www.darooyab.ir

فری پیک - «منابع گرافیکی برای تمام کاربران» شعار این سایت است. سایت فری‌پیک با بیش از صدها هزار فایل منبع گرافیکی به‌صورت وکتور، PSD، آیکون و عکس به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر موضوعی تصاویر موردنظر را جست‌وجو و به‌صورت کاملا رایگان دانلود کرده و در پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهند.

کارت ویزیت، سربرگ، کارت پستال، لوگو، بنر، پوستر و .... از جمله دسته‌بندی‌های پربازدید در این سایت به‌شمار می‌رود. پس اگر قصد دارید کارت ویزیت و ست اداری شرکت‌تان را از میان برجسته‌ترین طرح‌ها انتخاب کنید همین حالا دست به کار شده و از مجموعه‌های جدیدی که به همین منظور در فری‌پیک قرار گرفته است بازدید کنید.

http://www.freepik.com

ساعت و تقویم رسمی ایران - گاهی مشاهده ساعت، تاریخ روز و حتی تعطیلات پیش‌رو در یک سایت اینترنتی بسیار ساده‌تر از انجام این کار به روش سنتی توسط تقویم‌های رومیزی یا دیواری است.

«تایم» ازجمله سایت‌هایی است که انجام این کار را در اینترنت بسیار ساده کرده و علاوه بر نمایش تقویم، تاریخ و ساعت، اطلاعات دیگری همچون اوقات شرعی به افق شهرها و مناسبت‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت به کمک ابزار تبدیل تاریخ، قابلیت تبدیل انواع تاریخ‌های شمسی، میلادی و قمری به یکدیگر را فراهم کرده و در این میان به‌طور روزانه یک کتاب ارزشمند را نیز به کاربران خود معرفی می‌کند.

http://www.time.ir

مستر چنگال - گرسنه شده‌ایم و نمی‌دانیم کجا بریم، چی بخوریم؟ پس سراغ سایت مستر‌چنگال می‌رویم تا با مشخص کردن نوع رستوران (فست‌فود، تهیه غذا؛ کبابی، سفره‌خانه و ...)، سبک غذا (ایرانی، ایتالیایی، سنتی، مکزیکی، چینی و ...)، قیمت (بسیار لوکس، لوکس، متوسط، اقتصادی و بسیار اقتصادی) یا آدرس و موقعیت جغرافیایی، بتوانیم بهترین مکان برای خوردن بهترین غذا را انتخاب کنیم.

البته اگر هوس کرده‌اید خودتان آشپزی کنید نیز می‌توانید از دستورات پخت انواع غذا در مطبخ چنگالی کمک بگیرید.

http://mrchangal.com

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها