«بارتز اندنوبل» بزرگترین کمپانی خرده فروشی کتاب در آمریکا دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کتاب «هری پاتر و کودک طلسم شده» رکورد میزان پیش خرید کمپانی را از سال 2007 به این سو به نام خود ثبت کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۰
هری پاتر رکورد خودش را شکست!

به گزارش جام جم آنلاین، هری پاتر پس از سال‌ها دوباره با طلسم خود بر صنعت نشر آمریکا سایه افکند. درست 9 سال پس از انتشار هفتمین و آخرین کتاب از سری کتاب‌های پرفروش «هری پاتر»، نمایشنامه «هری پاتر و کودک طلسم شده» بالاترین میزان پیش خرید یک کتاب در آمریکا از سال 2007 به این سو را به نام خود ثبت کرد. شرکت «بارتز اندنوبل» بزرگترین کمپانی خرده فروشی کتاب در آمریکا دوشنبه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که کتاب «هری پاتر و کودک طلسم شده» رکورد میزان پیش خرید کمپانی را از سال 2007 به این سو به نام خود ثبت کرده است.

این کمپانی آماری از این میزان پیش خرید کتاب ارائه نکرده اما اعلام کرد که انتظار دارد این اثر عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را نیز به دست آورد. این کتاب که به عنوان هشتمین کتاب از سری کتاب‌های «هری پاتر» در نظر گرفته می‌شود، نیمه شب 31جولای منتشر و به بازار کتاب عرضه می‌شود. بیش از انتشار کتاب نمایشی به همین عنوان در لندن از چند روز پیش روی صحنه رفته است که نظر منتقدان تئاتر را به خودش جلب کرده و نقدهای مثبتی روی آن نوشته‌اند. این نمایش با استقبال فوق العاده‌ای روبه‌رو شد.

هفتمین کتاب از سری کتاب‌های «هری پاتر» به بیش از 79 زبان ترجمه شد و بیش از 450 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد.

منبع: خبرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها