دیدار تابستانی با «جیسن بورن»

مت دیمون با قسمت تازه ای از مجموعه فیلم «بورن» در فصل تابستان امسال به دیداری دوباره با تماشاگران سینما می آید. این فیلم را پل گرینگراس کارگردانی کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۰
دیدار تابستانی با «جیسن بورن»

به گزارش جام جم آنلاین ، چهارمین قسمت این مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور به حال و هوای قسمت اول آن برگشته و به آن وفادار است

فیلم نامه این قسمت فیلم را گرینگراس با همکاری دوست و همکار قدیمی خود کریستوفر راس نوشته و کاراکتر بورن را وارد یک سری ماجراجویی هیجان انگیز تازه کرده است.

بخش مهمی از صحنه های فیلم در کشور اروپایی یونان فیلم برداری شده و اطلاع زیادی از خط اصلی و محوری داستان آن در دست نیست.

این در حالی است که کاراکتر بورن به صورت طبیعی باید از دست همکاران سابق خود در سازمان سیا فرار کند و به افشای یک سری از اطلاعات محرمانه این سازمان جاسوسی بپردازد.

وینسنت کاسل بازیگر مطرح فرانسوی، نقش مقابل مت دیمون را در قسمت جهارم به عهده دارد. وی کاراکتر منفی داستان است که یک موش و گربه بازی خطرناک با او به راه می اندازد.

به گفته دیمون، «کاراکتر جیسن بورن یک ابرقهرمان نیست. او نقاب به چهره نمی زند و کارهای خارق العاده نمی کند. اما اقداماتی که انجام می دهد، مورد پسند و حمایت تماشاگران سینما است.»

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، بازیگرانی مثل جولیا استایلز، تامی لی جونز،آلیشیا ویکاندر و ریز احمد بازیگر آفریقایی تبار سینما، دیگر نقش های چهارمین قسمت این مجموعه فیلم را به عهده دارند.

مت دیمون در چند سال اخیر از بازی در این اکشن دلهره آور امتناع کرده و حضور پل گرینگراس در پشت دوربین را، شرط اصلی همکاری خود با پروژه اعلام کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها