چند روزی از درگذشت مهرداد اولادی بیشتر نمی گذرد، جوانی که در 31 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۲
چه کسی به مهرداد اولادی سیلی زد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، حالا همه از خاطرات مهرداد اولادی می گویند و اینکه چقدر او را دوست داشتند. اینکه مهرداد اولادی چه قلب بزرگی داشت و چه بازیکن بزرگی در فوتبال بود. یکی از کسانی که این روزها از مرحوم اولادی خاطره زیاد دارد کسی نیست جز علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس، چهره ای که اکنون تبدیل به بازیگر شده است.

انصاریان در میان تمام خاطراتی که از اولادی تعریف می کند یکی را از قلم انداخته... همان روزهایی که او به شدت مراقب پسر علی پروین یعنی محمد بود و با اینکه تفاوت سنی آشکاری با محمد داشت اما بسیار با او صمیمی شده بود. آن روزها مهرداد اولادی به تازگی به شهرت رسیده بود و به نظر علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس کمی سر به هوا و البته بی انضباط شده بود. پروین برای تنبیه کردن اولادی روش خاصی را در نظر می گیرد...

در یکی از تمرینات پرسپولیس محمد که آن روزها نوجوانی 16 ساله بود روی پای اولادی تکل بدی می رود. مهرداد به او شدیدا اعتراض می کند و علی انصاریان وارد معرکه می شود. او به طرفداری از محمد پروین سیلی محکمی به گوش اولادی می نوازد.... این تنبیهی از پیش در نظر گرفته شده برای بازیکنی به نام مهرداد اولادی بود که کمی بی انضباطی می کرد.

چقدر خوب که انصاریان از آن خاطره سیلی خود در میان تمام تعریف و تمجیدهای کنونی اش از مهرداد اولادی یادی کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
۰
۰
سلام! آیا اینها انسان هستند؟

نیازمندی ها