سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
شرکت کادیلاک برای تبلیغات خودروی جدید خود و اثبات اینکه تحت هیچ شرایطی آب درون این خودرو نفوذ نمیکند، آن را درون یک اکواریوم بزرگ نهاده و از مردم می خواهد به مدت یک ماه این خودرو را تحت نظر بگیرند.
گفتنی است این شرکت آمریکایی که یکی از زیر مجموعه های جنرال موتورز است اعلام کرده اگر آب به داخل خودرو نفوذ کرد از خرید این خودرو منصرف شوند.
کادیلاک در سال 2010 با فروش بیش از 150 هزار خودرو در امریکا رکورد تازه ای در خصوص فروش خودروهای لوکس ثبت کرد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد