دو پسر جوان که در جریان درگیری خیابانی، جنایتی را رقم زده بودند در جلسه دادگاه اتهام قتل را به گردن یکدیگر انداختند.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۸
دوئل برای انکار قتل در دادگاه

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از 24 شهریور سال گذشته و در پی قتل پسر جوانی در ورامین در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند پسر جوان به نام حسین بر اثر اصابت ضربه چاقو به سینه‌اش به قتل رسیده است. در ادامه دو متهم پرونده به نام‌های مهدی و مهرداد بازداشت شدند و با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند. ابتدا منشی دادگاه با قرائت کیفرخواست گفت: مهدی متهم به قتل حسین با چاقو، شرکت در نزاع و شرکت در جرح عمدی است. مهرداد نیز متهم به شرکت در نزاع و جرح است.

در ادامه اولیای دم مقتول برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند. مادر مقتول گفت: هر دو متهم سابقه دارند و اگر رضایت دهیم به راه راست نمی‌روند و به همین دلیل تقاضای قصاص دارم. رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به مهدی، از او خواست در برابر اتهاماتش دفاع کند.

پسر جوان نیز با رد اتهام قتل گفت: برادر مقتول به خواستگاری خواهر مهرداد آمده بود و همین موضوع باعث اختلاف میان آنها شد. سه روز قبل از جنایت مهرداد و حسین با هم دعوا کردند که آنها را آشتی دادم. روز حادثه حسین و دوستش سوار بر موتور از مقابل ما رد شدند که مهرداد سد راه آنها شد و با شمشیر به حسین حمله کرد. درگیری آنها شدت گرفت که من چند بار میانجیگری کردم. در نهایت هم مهرداد با چاقو حسین را کشت. در صحنه قتل من چاقویی همراه نداشتم.

مهرداد هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، ارتکاب قتل را انکار کرد و گفت: من و حسین با هم درگیر شدیم و با شمشیر به او حمله کردم. مقتول هم چاقو داشت. در این درگیری من مجروح شدم و مهدی برای کمک به من با چاقو ضربه‌ای به سینه حسین زد.

قضات دادگاه با توجه به اظهارات متهمان، برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها