دیزنی سر «ایندیانا جونز» کلاه می گذارد

هریسون فورد یک بار دیگر لباس کابویی و کلاه معروف ایندیانا جونز را از کمپانی والت دیزنی قرض می گیرد، تا در قسمت تازه ای از «ایندیانا جونز» بازی کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۰
دیزنی سر «ایندیانا جونز» کلاه می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر در شرایطی دوباره در نقش این کاراکتر ماجراجو و اکشن کار ظاهر می شود که 73 سال سن دارد.

منتقدان سینمایی می گویند برای آن ها جالب است که فورد با این سن بالا هنوز هم به دنبال اکشن کاری و تحرکات زیاد است. این پنجمین باری است که وی در نقش پروفسور جونز بازی می کند.

استیون اسپیلبرگ خالق مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» که چهار قسمت قبلی آن را طی سه دهه قبل کارگردانی کرده، کارگردان قسمت تازه آن هم هست.

در حالی که هنوز زمان دقیق شروع فیلم برداری پنجمین قسمت این اکشن تاریخی ماجراجویانه اعلام نشده، کمپانی والت دیزنی تاریخ 19 ژولای سال 2019 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین کرده است.

اسپیلبرگ می گوید:« ایندیانا جونز یکی از بزرگ ترین قهرمانان تاریخ سینماست و همه ما بی صبرانه منتظریم که مقدمات حضور دوباره اش را روی پرده سینما فراهم کنیم.»

فیلمنامه فیلم را این فیلم ساز با همکاری دوست قدیمی خود جرح لوکاس نوشته و در حال حاضر، اطلاعی از کم و کیف این فیلم نامه در دست نیست.

اولین قسمت مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» اوایل دهه هشتاد میلادی به روی پرده سینماها رفت. چهار قسمت قبلی فیلم توانسته است در سطح جهانی به فروشی نزدیک 2 میلیارد دلار دست پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها