کمپانی والت دیزنی در تدارک تولید قسمت تازه ای از مجموعه فیلم « مرد عنکبوتی / اسپایدرمن» است. این فیلم با حال و هوای تازه ای جلوی دوربین خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۴
بازگشت متفاوت «مرد عنکبوتی»

به گزارش جام جم آنلاین ، تهیه کنندگان این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی گفته اند کلید فیلم برداری آن را تا قبل از پایان سال جاری میلادی خواهند زد.

از حالا تاریخ هفتم ماه ژولای سال 2017 به عنوان زمان اکران عمومی فیلم انتخاب شده است. تهیه کنندگان فیلم قصد دارند آن را در سکوت کامل خبری جلوی دوربین ببرند.

به همین دلیل، قرار نیست تا زمان نمایش عمومی «مرد عنکبوتی» تازه، داستان آن در اختیار رسانه های گروهی و طرفداران این مجموعه فیلم قرار گیرد.

مارک وب برای سومین بار پشت دوربین نسخه تازه و احیا شده «مرد عنکبوتی» قرار می گیرد. آندرو گارفیلد هم پیتر پارکر داستان فیلم است که در مواقع خطر، تبدیل به مرد عنکبوتی می شود.

دو قسمت جدید و احیا شده این مجموعه فیلم در سال های 2012 و 2014 به روی پرده سینماها رفتند. نسخه اصلی فیلم سال 2002 و توسط سام ریمی ساخته شد.

او و توبی مگوآئر بازیگر نقش مرد عنکبوتی دو قسمت بعدی این مجموعه فیلم را در سال های 2004 و 2007 کار کردند. سه فیلم سری اول، در مجموع حدود دو و نیم میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد.

کاراکتر مرد عنکبوتی در قسمت جدید فیلم کمیک استریپی «کاپیتان آمریکا» هم حضور دارد و به کمک قهرمان داستان می آید تا با عوامل منفی ماجرا مبارزه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها