کمدی اکشن ماجراجویانه «شکارچیان شبح»، به صورت یک فیلم انیمیشنی هم وارد مرحله تولید می شود. فلچر مولز برای کارگردانی این نسخه انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۴
«شکارکنندگان شبح» انیمیشنی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، ایوان ریتمن کارگردان نسخه زنده فیلم و شرکت فیلم سازی سونی تهیه کننده نسخه انیمیشنی این کمدی اکشن هستند.

فلچر مولز قبل از این در دنیای تبلیغات فعال بوده و تعدادی از آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی پربیننده را کارگردانی کرده است. با این انیمیشن، او به صف فیلم سازان حرفه ای می پیوندد.

قرار است بازیگران نسخه زنده «شکارچیان شبح»، به عنوان صداپیشه با نسخه کارتونی آن همکاری کنند. اما هنوز قراردادی با آن ها امضا نشده است.

در نسخه سینمایی این مجموعه فیلم بازیگرانی هم چون سیگورنی ویور، دان آرکاد و در نقش های اصلی بازی کردند. آن ها اعضای یک گروه ویژه بودند که شغل اصلی شان شکار اشباح سرگردان شهر نیویورک بود.

بحث تولید نسخه انیمیشنی «شکارچیان شبح» در حالی مطرح شده، که طی چند سال اخیر خبرهایی در باره ساخت قسمت تازه ای از نسخه زنده آن هم پخش شده است.

هنوز معلوم نیست دو نسخه زنده و انیمیشنی این مجموعه فیلم موفق و پرفروش جه تفاوت هایی با هم خواهند داشت. کار تولید نسخه انیمیشنی تا دو ماه دیگر شروع می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها