سرقت‌های سریالی در 7 ثانیه‌

مردی که هفت ثانیه‌ای اموال داخل خودروهای مردم ر ا سرقت می‌کرد در آخرین دزدی خود دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۰
سرقت‌های سریالی در 7 ثانیه‌

به گزارش جام جم ، سرهنگ مسعود وحیدی، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان استان خراسان شمالی در این باره گفت: از چندی پیش شکایت‌های مردمی در دستور کار ماموران کلانتری امام علی (ع ) قرار گرفت که نشان می‌داد محتویات و قطعات داخل خودروهایشان شبانه به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تجسس‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان شب‌رو آغاز شد تا این‌که ردپای یک دزد سابقه‌دار را در این زمینه به‌دست آوردند و او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات ماموران محل‌هایی را که احتمال حضور این سارق در آنجا وجود داشت، به‌طور نامحسوس زیرنظر گرفتند تا این‌که چند روز پیش وی را در حالی که در خودروی پارک‌شده‌ای را تخریب می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند. متهم با انتقال به کلانتری بازجویی شد و به هفت فقره سرقت اموال داخل خودروهای شاکیان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان تصریح کرد: تحقیقات از این سارق نشان می‌داد وی خودروهایی را شناسایی می‌کرده که ضریب امنیتی پایین‌تری داشته و وسایل و اموال داخل خودروها را طی هفت ثانیه سرقت می‌کرده و به دیگران می‌فروخته است. در ادامه تحقیقات مشخص شد پنج نفر در خرید اموال سرقتی از متهم با او همدست بوده‌اند که تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها