پسر جوان که یک ماه پس از آزادی از زندان به اتهام سرقت سریالی تلفن همراه در غرب تهران دستگیر شده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۸
انکار سرقت‌های سریالی غرب تهران در دادگاه

به گزارش جام‌جم ، در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان تهران با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده شایان 20 ساله سابقه دار متهم به مشارکت در سرقت مسلحانه همراه با آزار و تهدید و مشارکت در 12 فقره سرقت عادی تلفن همراه و کیف است. با توجه به تحقیقات صورت گرفته در دادسرا برای متهم کیفرخواست صادر شده و برای او تقاضای مجازات قانونی دارم.

سپس هشت نفر از شکات که در دادگاه حضور داشتند، با شناسایی متهم او را به‌عنوان سارق کیف و تلفن همراه خود معرفی کردند.

یکی از شکات که دختر 18 ساله‌ای بود در شکایتش گفت: روز حادثه از کلاس درس همراه مادرم به خانه باز می‌گشتیم که در جنت‌آباد در پارکی برای استراحت نشستیم. در این هنگام تلفن همراهم زنگ خورد. قصد جواب دادن به تماس را داشتم که متهم گوشی تلفن همراه را قاپید و از محل فرار کرد.

یکی دیگر از متهمان نیز اظهار کرد: متهم ترک موتور نشسته بود و همدستش با قمه تلفن همراهم را در شهرک غرب سرقت کرد.

پس از طرح شکایت، قاضی حسین اصغرزاده رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به شایان از او خواست از خود دفاع کند که متهم اظهار کرد: من مرتکب سرقت نشده‌ام و اظهارات شکات را قبول ندارم. من یک سال قبل به اتهام سرقت خودرو دستگیر شدم و یک ماه قبل از دستگیری از زندان آزاد شده بودم که این‌بار به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه بازداشت شدم.

رئیس دادگاه: ماموران شما را هنگام سرقت تلفن همراه دستگیر کردند. این را هم قبول نداری؟

متهم: این را قبول دارم اما دوستم سرقت را انجام داد و من از موضوع بی خبر بودم. به دلیل این‌که نشانی همدستم را نداشتم نتوانستم او را معرفی کنم.

پس از دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها