اصفهانی‌ها آغازگر لیگ قهرمانان آسیا

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، امروز آغاز می‌شود و سپاهان و ذوب آهن ایران در شرایطی کاملا متفاوت برابر النصر عربستان و لخویای قطر به میدان می‌روند. نمایندگان ایران همواره در شکل تازه این مسابقات در حسرت قهرمانی مانده‌اند و این بار هم در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف حریف می‌روند.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۳

از نمایندگان ایران نفت تهران در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها ناکام ماند و تراکتورسازی هم روز چهارشنبه به میدان می‌رود. حال و روز دو نماینده اصفهانی فوتبال ما در این عرصه جالب توجه است، از یک‌سو سپاهان با وجود تغییر مربی و با حضور استیماچ متزلزل نشان می‌دهد و در مقابل ذوب آهن با یحیی گل‌محمدی همچنان در اوج است و چنانچه این روند را ادامه دهد، می‌تواند مدعی جدی صعود به مراحل بعدی این رقابت‌ها باشد. گل‌محمدی درخصوص بازی امروز تیمش گفت: لخویا یکی از تیم‌های خوب قطری به شمار می‌رود که در آخرین بازی خود 3 بر صفر الجیش را برده است. این تیم 9 بازیکن چندملیتی و پنج بازیکن خارجی خوب دارد و همچنین بازیکنان قطری خوبی را نیز در ترکیب خودش دارد و همیشه تیم قابل احترامی ‌در آسیا بوده است.

وی افزود: این موضوع دلیل نمی‌شود که ما مقابل این تیم از پیش بازنده باشیم و بدون شک با تمام توان، مقابل لخویا حضور پیدا می‌کنیم. اما حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تفکر بین‌المللی می‌خواهد و باید از موقعیت‌های خود به صورت حرفه‌ای استفاده کنیم و نباید اتفاقی صورت گیرد که در ادامه حسرت موقعیت‌های از دست رفته را بخوریم.

گل‌محمدی ادامه داد: همه می‌دانیم شرایط بازی به نحوی است که باید در نخستین مصاف با لخویا، کیفیت‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم و باید کاری کنیم که به عنوان یکی از نمایندگان خوب فوتبال کشورمان در این مسابقه به میدان برویم.

استیماچ: انگیزه خود را نشان می‌دهیم

در دیگر بازی امروز، سپاهان در فولادشهر پذیرای النصر امارات است.

ایگور استیماچ، سرمربی سپاهان درخصوص این بازی گفت: می‌دانیم که کار دشواری پیش رو داریم و با وجود این‌که سپاهان در لیگ داخلی با مشکلات زیادی در این هفته‌ها روبه‌رو بوده است، همه چیز را فراموش کرده و به‌دنبال برتری هستیم.

از صحبت‌های استیماچ این گونه برداشت می‌شود که تغییراتی در ترکیب تیمش داده است. وی بدون اشاره به نام بازیکن خاصی اظهارکرد: کسانی بودند که تمرکز تیم را به هم می‌ریختند، البته ما در بازی امروز از آنان عبور می‌کنیم و باید با تمرکز بالا، نمایش مناسبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص این‌که شنیده می‌شود در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی از هدایت سپاهان کنار گذاشته می‌شود تصریح کرد: احتمال دارد، اما دلیلی نمی‌بینیم که به این ماجرا فکر کنم. به بازیکنانم ایمان دارم و می‌خواهیم در دیدار با النصر به ناکامی‌ها پایان دهیم. مشکلات باید در داخل باشگاه حل شود تا به شرایطی که انتظار داریم، برسیم.

همچنین ایوان جووانویچ، سرمربی النصر گفت:هرچند در گروه ما، تیم‌های خوب و با کیفیتی حضور دارند، اما به فکر صعود هستیم و این هدف را تا آخرین لحظه دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که شناخت خوبی از سپاهان دارد،افزود: سپاهان تیم خوب و با سابقه ای است و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.

برنامه بازی‌های امروز

گروه A: لکوموتیو ازبکستان ـ الاتحاد عربستان (13و30 دقیقه) ، سپاهان ایران ـ النصر امارات (18 و 30 دقیقه)

گروه B: لخویا قطر ـ ذوب‌آهن ایران (18و45 دقیقه)، النصر عربستان ـ بنیادکار ازبکستان (20 و 45 دقیقه)

گروه E: بکامکس ویتنام ـ جیانگسو چین، جونبوک موتورز کره‌جنوبی ـ اف سی توکیو (13 و 30 دقیقه)

گروه F: سانفرسه ژاپن ـ شاندونگ چین، بوریرام تایلند ـ اف سی سئول (13و 30دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها