هم زمان با اعلام تاریخ اکران عمومی دو قسمت نهم و دهم مجموعه فیلم «سریع و آتشی»، خبر از پایان ماجراجویی های کاراکترهای این فیلم اکشن ورزشی می رسد.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۳
«سریع و آتشی» در پیچ پایانی مسابقه

به گزارش جام جم آنلاین، سازندگان این مجموعه فیلم در کمپانی یونیورسال می گویند قسمت هشتم آن، حکم بخش اول یک سه گانه را دارد. به گفته آن ها، در پایان این سه گانه داستان مجموعه فیلم هم به پایان خود می رسد. با این وجود، هنوز کسی اطلاعی از داستان سه قسمت هشتم، نهم و دهم فیلم ندارد.

کسانی که می خواهند بدانند کاراکترهای اتومبیل ران فیلم در دو قسمت پایانی چه می کنند، باید تا ماه آوریل سال های19 20 و 2021 صبر کنند. دو قسمت پایانی فیلم هم در همان زمان همیشگی اکران عمومی این مجموعه فیلم به روی پرده سینماها می روند. بحث در باره پایان داستان اتومبیل رانی های ماجراجویانه وین دیزل و دوستانش در حالی در رسانه ها ادامه دارد، که قسمت هشتم فیلم همین روزها وارد مرحله تولید می شود.

این فیلم را اف گری گری کارگردانی می کند و دواین جانسن و کرت راسل، دو بازیگر مهم دیگر آن هستند. این فیلم برای 14 آوریل سال آینده میلادی آماده نمایش می شود. قسمت هفتم فیلم در آوریل گذشته، با یک موفقیت کلان و پیش بینی نشده یک و نیم میلیارد دلاری در سطح جهانی روبرو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها