دومین قسمت مجموعه فیلم «سه ایکس» با بازی وین دیزل دیروز جلوی دوربین رفت. کلید فیلم برداری این اکشن ماجراجویانه در حالی زده شد، که بحث تولید آن از سال 2014 مطرح بود.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۹
وین دیزل در یک ماجراجویی تازه

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم با هزینه تولید 90 میلیون دلاری وارد مرحله تولید شده و دی جی کاروسو وظیفه کارگردانی آن را به عهده دارد. فیلم نامه فیلم را وی با هم کاری مایکل نمیس نوشته است. ساموئل ال جکسن باز هم نقش رئیس کاراکتر دیزل را بازی می کند. جت لی هم کاراکتر منفی داستان فیلم است. دیپیکا پادوکونه بازیگر سرشناس سینمای هند هم یکی از نقش های اصلی فیلم را به عهده دارد.

وین دیزل که نقش کاراکتر خاویر کیج مامور ضد جاسوسی را در این مجموعه فیلم به عهده دارد، یکی از تهیه کنندگان آن هم هست. شایع است که آیس کیوب هم در قسمت دوم حضور دارد. وی در فیلمی که سال 2005 براساس «سه ایکس» ساخته شد، نقش اصلی را بازی کرد.

قسمت اول فیلم در سال 2002 توسط راب کوهن کارگردانی شد و فروش بالایی در سینماهای کشورهای مختلف جهان کرد. اختلاف دیزل با تهیه کنندگان فیلم باعث شد تا وی از بازی در قسمت های بعدی آن سر باز زند. همین مسئله باعث شد تا تهیه کنندگان فیلم در سال 2005 قسمت بعدی آن را با بازی آیس کیوب بسازند. در حال حاضر آن ها این اکشن کم فروش را به عنوان قسمت دوم فیلم معرفی نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها