پسر 24 ساله پس از قتل خواهر 17 ساله‌اش با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ او را بر اثر واژگونی خودرو نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۶

به گزارش جام‌جم، روز گذشته پسر جوانی هراسان در تماس با پلیس از واژگونی خودرویش و مرگ خواهر نوجوانش خبر داد. کارشناسان پلیس راه فیروزآباد استان فارس با حضور در محل و بررسی خودرو و محل تصادف، متوجه ساختگی بودن واژگونی خودرو شده و موضوع را به ماموران انتظامی اعلام کردند.

با حضور ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل در محل حادثه در جاده فراشبند به فیروزآباد، تحقیقات از پسر 24 ساله آغاز شد.

محمود درباره حادثه مدعی شد ساعتی قبل همراه خواهرم برای انجام کاری به سمت فیروزآباد حرکت کردیم، یک لحظه کنترل خودرو از دستم خارج و ماشین پس از انحراف واژگون شد.

ماموران که متوجه تناقض‌گویی‌های پسر 24 ساله شده بودند، در مورد علت زخمی نشدن او در تصادف پرسیدند که پسر جوان سکوت کرد. ماموران که متوجه شده بودند پسر جوان در حال پنهان کردن واقعیت است، از او خواستند حقیقت را بیان کند.

محمود که متوجه شد رازش برملا شده است، به قتل خواهر 17ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: از چند ماه قبل با خواهرم بر سر مسائل خانوادگی دچار اختلاف شدم و هرچه از او خواستم به حرفم گوش کند، او حرف خودش را می‌زد و کارهای مریم مرا عصبانی می‌کرد.

قاتل جوان اضافه کرد: وقتی مریم دست از کارهایش برنداشت، تصمیم به قتل او گرفتم. امروز به بهانه کار اداری او را از خانه‌مان در فراشبند سوار خودرو کردم تا به فیروزآباد برویم. وقتی به جای خلوت جاده رسیدم، به بهانه رفتن به دستشویی خودرو را متوقف کردم و با تهدید دست و پای مریم را بستم. رفتارهایش را که مرور می‌کردم، نفرتم بیشتر می‌شد، به همین دلیل او را خفه کردم. بعد از کشتن خواهرم جسدش را داخل خودرو گذاشتم و با صحنه‌سازی خودرو را واژگون کردم تا همه فکر کنند او در تصادف جانش را از دست داده، اما نقشه‌ام خیلی زود لو رفت .

سرهنگ حسین ارجمندمزیدی، رئیس پلیس فیروزآباد فارس با اعلام این خبر گفت: قاتل 24 ساله پس از اعتراف به قتل برای تحقیقات بیشتر با دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها