شکارچی رانندگان به دام افتاد

زورگیری خودرو به روش دربستی

شروری که برای یازدهمین بار دستگیر شد!

شرور سابقه داری که به تازگی دست به زورگیری از افاغنه در پوشش مامور نیروی انتظامی زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۹
شروری که برای یازدهمین بار دستگیر شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، چندی پیش یکی از اتباع افغان به نام «نظر محمد» درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسید به کلانتری 169 مشیریه مراجعه کرد و با طرح شکایتی به ماموران گفت: حدود نیم ساعت قبل در میدان «آقانور» برای رفتن به شهرک کاروان سوار یکدستگاه خودروی پراید شخصی که راننده و یک نفر هم سرنشین داشت شدم.

وی افزود: به محض حرکت افراد داخل خودرو خود را مأمور معرفی کردند و سرنشین شیئ شبیه بی سیم در اختیار داشت و از بنده کارت شناسایی خواست که نداشتم، او با زور و ضرب و شتم تمامی پول‌هایم را گرفت و مرا از خودرو به بیرون پرتاب کرد.

ماموران بلافاصله اقدامات لازم را جهت شناسایی متهمان آغاز کرده و موفق شدند خودرو و سرنشینان آنان را که از اهالی ورامین بودند، شناسایی کنند.

سرانجام عوامل تخصصی کلانتری با ردیابی محل مخفیگاه متهم اصلی پرونده جهت دستگیری وی عازم ورامین شدند و موفق شدند متهم را که فرد سابقه‌داری به نام «منوچهر» بود،‌ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با اعلام این خبر، افزود: متهم در پرونده سیاه خود 10 فقره سوابق متعدد کیفری دارد که برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تلاش برای دستگیری دیگر متهم متواری کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها