حوادث تلخ و شیرین هفته گذشته

طلاق به خاطر مارک وسایل خانه

درگیری بر سر مارک لوازم خانگی زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند. این زوج هفته گذشته با مراجعه دادگاه خانواده تهران‌ مدعی شدند که برای خرید لوازم منزل با هم اختلاف دارند و نمی‌توانند هم را درک کنند و به خاطر طرف مقابل کوتاه بیایند. زن به قاضی گفت: همسرم فقط به یک برند خاص توجه دارد و می‌گوید باید تمام وسایل خانه را بفروشیم و از آن برند بخریم. ما تازه سه ماه است ازدواج کرده‌ایم و وسایل خانه نو است. من با هزار امید جهیزیه خود را خریدم و به آن علاقه دارم و نمی‌خواهم خیلی زود آنها را بفروشم. او می‌خواهد لجبازی کند و این حرفش غیرمنطقی است.
کد خبر: ۸۴۳۰۱۰

جنایت خانوادگی

در هفته گذشته، مرد 70 ساله‌ای که درمنطقه لوداب شهرستان بویراحمد همسر و برادر زنش را با شلیک گلوله کشته و گریخته بود، تسلیم پلیس شد.

این متهم 70 ساله ساعت 3 بامداد 17 شهریور امسال همسر و برادر زنش را در یکی از روستاهای بخش لوداب شهرستان بویراحمد با سلاح ساچمه‌زنی به قتل رساند و متواری شد. با گزارش وقوع این جنایت به پلیس، اجساد آنها به پزشکی قانونی منتقل شد وقاتل فراری از خانه گریخته بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت وسرانجام قاتل فراری که همه راه‌های فرار را ‌روی خود بسته می‌دید، تسلیم شد .

بخشش قاتل

اما در هفته‌ای که گذشت، در کنار اخبار تلخ، خانواده‌ای در قزوین قاتل فرزندشان را پای چوبه دار بخشیدند. قاتل در جریان یک نزاع بر سر زمین کشاورزی مرتکب قتل شده بود که پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. حکم هم در دیوان عالی کشور تائید شد. هفته گذشته با اصرار اولیای دم برای اجرای حکم، قاتل در زندان قزوین پای چوبه دار رفت اولیای دم وقتی متوجه پشیمانی قاتل شدند، او را بخشیدند و زندگی دوباره‌ای به او دادند.

طلاق به دروغ

زن جوان وقتی متوجه شد همسرش درباره خدمت سربازی به او دروغ گفته، با مراجعه به دادگاه خانواده مهریه‌اش را اجرا گذاشت تا شوهرش را ادب کند. این زن به قاضی گفت: همسرم با جعل کارت پایان خدمت ، من و خانواده ام را فریب داد و ازدواج کردیم. حالا که بحث خرید خدمت پیش آمده و مجبور به این کار است دروغ خود را افشا کرد. نمی‌دانم او در این مدت چه دروغ‌های دیگری به من گفته که در آینده فاش می‌شود. مهریه‌ام را اجرا گذاشته‌ام تا دیگر دروغ نگوید. مرد جوان هم گفت: من فقط می‌خواستم با همسرم ازدواج کنم و اصرار پدرش برای کارت پایان خدمت باعث شد دروغ بگویم.من کارتی جعل نکردم و فقط به خانواده همسرم گفتم سربازی رفته‌ام. مرد جوان در پایان تعهد داد دیگر دروغ نگوید و همسرش نیز او را بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها