هشدار : اگر سابقه بیماری افسردگی دارید، نبینید

صحنه ای دلخراش از دستگیری یک کودک فلسطینی+عکس

نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی گفت: حال محمد علان نگران کننده و وخیم است و باید فشار بر رژیم اشغالگر را برای آزادی او افزایش داد.
کد خبر: ۸۲۵۶۳۹
حال محمد علان اسیر فلسطینی وخیم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، احمد الطیبی در مصاحبه با خبرنگار این شبکه درباره حال محمد علان اسیر فلسطینی که در پی اعتصاب غذا به کما رفته است، گفت حال محمد علان نگران کننده است. حال او همچنان وخیم است و خطر رفع نشده است.

وی افزود: این مساله فقط یک مساله پزشکی نیست بلکه یک مساله سیاسی است به این معنا که شخص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و کابینه اسرائیل مسئول رسیدن حال محمد علان به این مرحله است. زیرا او اعتصاب غذا کرد و خواستار این بود که بازداشت اداری او پایان یابد به طوری که هیچ اتهامی علیه او مطرح نشده است.

به گفته وی، او حق دارد با این کار مقاومت کند. اینکه محمد علان در این وضع که به کما رفته است همچنان در بازداشت به سر می برد، این تصمیم اخلاقی نیست و برخلاف همه قوانین و معاهدات بین المللی است.

احمد الطیبی اظهار داشت: کابینه اسرائیل مسئول جان محمد علان است و ما خواستار آزادی فوری او هستیم.

شبکه تلویزیونی القدس گزارش داد جنبش آزادگان فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول جان محمد علان اسیر فلسطینی دانست و خواستار اقدام موثر برای نجات جان او شد. این اسیر فلسطینی که از شصت روز پیش در زندانی در اسرائیل اعتصاب غذا کرده بود، به کما رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها