اقدام باورنکردنی هکرها در آمریکا

بزرگترین هک تاریخ: جاسوس‌های آمریکایی هک شدند

شاید این هک را بتوان بزرگ‌ترین هک تاریخ دانست زیرا برخلاف سایر هک‌های انجام شده شاهد سقوط یک سازمان امنیتی هستیم زیرا این بار انتشار اطلاعات کامل جاسوس‌های آمریکایی توسط هکرها موجب دردسرهایی فراوان برای آن‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۷۵۲۲
بزرگترین هک تاریخ: جاسوس‌های آمریکایی هک شدند

جام جم کلیک: چندی پیش اطلاعاتی درباره یک هک بزرگ که شامل لو رفتن اطلاعات فردی بسیاری از شهروندان ایالات متحده بود توسط سازمان‌های امنیتی منتشر شد و بسیاری از افراد این اقدام را متحورانه‌ترین حمله سایبری و به نوعی هک قرن نامیدند ولی به نظر می‌رسد که این هک دربرابر رخداد جدیدی که در ایالات متحده آمریکا شاهد آن هستیم، عملا هیچ است.

در آخرین درگیری بین هکرها و دولت آمریکا، این‌بار شاهد این هستیم که هکرها موفق شده‌اند تا اطلاعات کاملی از کارمندان سازمان‌های امنیتی دولت امریکا به دست بیاورند که این اطلاعات نه‌تنها شامل کارمندان دفتری و ماموران اداری بوده است بلکه در کنار آن اطلاعات کامل هویتی جاسوس‌هایی که برای این سازمان‌ها کار می‌کنند نیز به دست هکرها افتاده است.

این امر می‌تواند منجر به یک موقعیت بسیار دشوار و عجیب برای این کشور شود زیرا هویت یک جاسوس، مهم‌ترین دارایی او محسوب شده و جاسوسی که هویت او هویدا شود، عملا با یک فرد مرده فرقی نخواهد داشت. بسیاری از مسئولان امنیتی آمریکا معتقدند که این اقدام توسط هکرهای چینی انجام شده است ولی نمی‌توان به صورت قطعی کشور خاصی را در این باره متهم کرد.

البته هکرها هنوز هویت خود را آشکار نکرده و حتی درخواست خاصی را مطرح نکرده‌اند و همین امر موجب شده است که هنوز انگیزه آن‌ها از این اقدام مشخص نشده و حتی معلوم نباشد که قصد دارند تا با این اطلاعات چه کاری را انجام بدهند؛ تنها امری که مشخص است این است که تقریبا کلیت ساختاری سازمان‌های جاسوسی آمریکا در معرض بزرگ‌ترین خطر تاریخ این سازمان‌ها قرار گرفته است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
motahare
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۰
۰
خوشم اومد خخخخ
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها