بازی ‌های این هفته

دنباله‌ای بر یک ماجراجویی جذاب

41148 از بازی‌های ایرانی خوش‌ساخت در سبک ماجرایی اشاره و کلیک به شمار می‌رود که به‌صورت اپیزودیک یا سریالی قرار است بهمن امسال منتشر شود. تا به حال دو قسمت از آن عرضه شده و امیدواریم مسیر برای عرضه‌ قسمت‌های بعدی نیز هموار شود.
کد خبر: ۷۹۶۷۷۸
دنباله‌ای بر یک ماجراجویی جذاب

داستان بازی در مورد مردی است که هویت خود و اتفاقاتی را که برایش افتاده به یاد ندارد. در قسمت اول او خود را در ساختمانی مرموز و مخوف پیدا می‌کند و در نهایت موفق به فرار از آن می‌شود. در قسمت دوم نوبت جستجو و یافتن پاسخ پرسش‌های فراوان اوست. این بازی را می‌توانید از کافه بازار تهیه کنید.

مترویدونیایی دیگر

دوستداران بازی‌های سکوبازی دوبعدی این هفته می‌توانند از Axiom Verge لذت ببرند، مهم‌تر از همه این‌که بازی در سبک مترویدونیاست. داستان بازی تقریبا از عنوان سوپر متروید الهام گرفته و به‌نوعی ادای دین به آن است. شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرید که وارد دنیای سوررئال بیگانه‌های فضایی شده و باید با ترکاندن بیگانه‌ها و گشت و گذار در محیط، راهی برای خروج از آن پیدا کنید. بازی از نظر گرافیکی موفق شده حال و هوای دوران بازی‌های SNES را شبیه‌سازی کند و مثل عنوانی می‌ماند که مستقیم از روی این کنسول برای PS4 و PC پورت شده باشد.

شرکت مامورهای نامرئی

Klei Entertainment شرکت کانادایی مستقلی است که ابتدا خود را با عنوان Shank و نسخه‌ دوم آن به دنیای بازی‌های ویدئویی معرفی کرد و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین‌ها نزد مخاطبان و منتقدان تبدیل شد و از موفق‌ترین شرکت‌های مستقل چند سال اخیر به شمار می‌رود. بازی‌های بعدی آنها یعنی Mark of the Ninja و Don’t Starve این شرکت را ارتقا دادند و اینک بازی جدید آنها، Invisible Inc که مدت‌ها در بخش ارلی اکسس استیم قرار داشت، به‌صورت رسمی برای PC عرضه می‌شود. بازی سبک استراتژی تاکتیکی با تاکید بر مخفی‌کاری دارد و زاویه‌ دوربین ایزومتریک است. شما در نقش مامورها یا جاسوس‌های یک شرکت بزرگ قرار می‌گیرید و ماموریت می‌یابید به خطرناک‌ترین سازمان‌های جهان نفوذ کنید. مخفی‌کاری، دقت و همکاری تیمی مسائلی حیاتی در به سرانجام رساندن این ماموریت‌های پر خطر و پاداش ایفا می‌کنند، زیرا هر حرکت می‌تواند به قیمت جان یکی از مامورها تمام شود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها