بازی هفته

سومین سفر ون هلسینگ

ون هلسینگ یکی از شخصیت‌های معروف در قصه‌های فانتزی اروپایی است که کارش شکار خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و دیگر هیولاهاست. شرکت مستقل Neocore Games تاکنون دو بازی براساس این قصه شناخته شده با نام The Incredible Adventures of Van Helsing تولید کرده که اتفاقا با استقبال خوبی هم همراه بوده است. این هفته سومین نسخه از این مجموعه منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۰۲۰۵۷
سومین سفر ون هلسینگ

ون هلسینگ، شکارچی هیولاها که به دنبال از بین بردن دشمن خونی خود روانه سفری خطرناک شده، حالا در این قسمت قرار است با سخت‌ترین آزمون‌های زندگی‌اش مواجه شود. با اتمام جنگ داخلی در کشور خیالی Borgovia آینده مردم این سرزمین همچنان اندوهناک به نظر می‌رسد. شهری که منشأ علم و پیشرفت‌های عجیب بود، حالا به ویرانه‌ای تبدیل شده و پیشگویی مرموزی در بین مردم دهان به دهان می‌گردد که از پایان دوران خبر می‌دهد. این بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی با زاویه دوربین ایزومتریک بوده و مانند نسخه‌های گذشته احتمالا دوستداران سری بازی‌های دیابلو بدشان نیاید به آن نگاهی بیندازند.

جادو جمبل

اگر شما هم جزو گیمرهایی هستید که لذت بازی کردن با دوستان را بیش از هر چیز می‌دانید، این هفته خبر بسیار خوبی برایتان داریم؛ معروف‌ترین بازی اکشن گروهی جهان بازگشته است. مجموعه‌‌ Magicka و بازی‌های عرضه شده از آن، به دلیل امکان همکاری آنلاین و آفلاین با دوستان برای پیشبرد بازی، همواره طرفداران خود را دارد و از محبوب‌ترین بازی‌های این حوزه است. در Magicka2 بازیکنان از خرابه‌های Aldrheim برمی‌خیزند تا به تجربه و کشف و شهود Midgard بپردازند، جایی که به سبب «جنگ‌های جادوگران» تقریبا خالی از جادوگر شده و آنهایی هم که باقی مانده‌اند یا آنقدر دیوانه شده‌اند که کاری ازشان برنمی‌آید یا نسبت به غریبه‌ها برخوردی بشدت خصمانه دارند. شما می‌توانید دوستان خود را تا سقف سه نفر گرد هم جمع کرده و آنها را با خود به یک ماجرای هیجان‌انگیز، جذاب با سیستم طلسم‌های دینامیک که روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند و البته کمدی و خنده‌دار ببرید و ساعت‌های خوشی را کنار یکدیگر تجربه کنید.

اکشن سیاه و سفید

فکر می‌کنم خیلی وقت است دلتان برای یک اکشن سکوبازی دوبعدی تنگ شده است. Armed with Wings:Rearmed شما را در نقش یک قهرمان توانا و عقابی چابک قرار می‌دهد تا دنیای غوطه‌ور در تاریکی Black Mist را نجات دهید. در طول مسیر و مناطق مختلفی که وارد می‌شوید معماهای گوناگونی وجود دارند تا شما را به چالش بکشند. گرافیک بازی سیاه و سفید بوده که سبک بصری ویژه‌ای به شمار می‌رود و طرفداران خاص خودش را هم دارد. این بازی برای PC منتشر می‌شود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها