بازی‌های این هفته

بازگشت اسطوره، آر پی جی7، مهاجرت به آمریکای لاتین

سرانجام این هفته عنوانی عرضه می‌شود که بسیاری از دوستداران بازی‌های نقش‌آفرینی فانتزی برای چنین روزی لحظه‌شماری می‌کردند. The Witcher 3: Wild Hunt پس از چند بار به تعویق افتادن سرانجام این هفته برای PC، PS4 و Xbox One روانه بازار بین‌المللی می‌شود. به جرات می‌توان سه‌گانه‌ ویچر را از بهترین بازی‌های فانتزی قرن 21 به شمار آورد.
کد خبر: ۷۹۸۸۱۹
بازگشت اسطوره، آر پی جی7، مهاجرت به آمریکای لاتین

داستان فوق‌العاده غنی و جذاب، شخصیت‌های استثنایی و باورپذیر و فضاسازی چشم‌نواز مناظر و محیط‌ها، همواره مواردی بوده‌ که این مجموعه به دلیل آنها ستوده شده و خواهد شد. در کنار اینها، نقشه‌ بازی در سومین نسخه که آزادانه می‌توانید در آن حرکت کنید با وسعت 127 کیلومتر مربع، بزرگ‌ترین نقشه را در تمام بازی‌های تاریخ تا به امروز دارد و حتی بیشتر از GTA V است. این درحالی است که محیط‌های این نقشه را می‌توانید با کیفیت گرافیکی و بصری خارق‌العاده‌ای که از دل موتور جدید شرکت CD Projekt Red درآمده، نظاره کنید.

بازی سرشار از تصمیم‌های مهم و حیاتی است که روی روند داستان تاثیر مستقیم دارد، شما هدایت «گرالت اهل ریویا» را به عهده دارید، یک جادوگرشمشیرزن که نامش لرزه بر تن هیولاها و موجودات شریر فانتزی می‌اندازد و ماموریتش یافتن کودکی است که پیش‌بینی‌ها از وابسته بودن سرنوشت انسان‌ها به او حکایت کرده‌اند. ویچر 3 قطعا از نامزدهای اصلی بهترین بازی سال خواهد بود و تقریبا شکی در شاهکار بودن آن وجود ندارد.

آر پی جی - 7

دومین بازی این هفته عنوان ایرانی 'گذرگاه' است که از طریق کافه بازار می‌توانید آن را برای سیستم‌عامل اندروید تهیه کنید. شما هدایت سربازی را به عهده دارید که در سنگری نزدیک مسیر فرعی تردد تانک‌ها و خودروهای زرهی ارتش بعثی عراق واقع شده و باید با آرپی‌جی آنها را هدف قرار دهید. گرافیک بازی قابل قبول بوده و مکانیک‌اش جالب به نظر می‌رسد.

مهاجرت به آمریکای لاتین

سومین و آخرین بازی این هفته که برای PC عرضه می‌شود Sunset نام دارد ؛ عنوانی که محل بحث و تبادل نظرهای جالبی در اینترنت و سایت‌های تخصصی ساخت بازی همچون گاماسوترا بوده است. شما هدایت Angela Burnes را به عهده می‌گیرید، یک آمریکایی که به کشوری کوچک در آمریکای لاتین که از سوی دیکتاتوری نظامی اداره می‌شود، مهاجرت کرده است. داستان بازی به سال 1972 مربوط است، شما هر روز یک ساعت قبل از غروب آفتاب باید به پنت هاوس شیک 'گابریل اورتگا' رفته و مراقبت از آنجا را به عهده بگیرید، تا این‌که یک روز شورشی در شهر زیرپایتان به وقوع می‌پیوندد. این بازی مستقل، سبک ماجرایی داشته و روی شبیه‌سازی وقایع تاکید می‌کند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها