زن جوان که از ولخرجی‌های همسرش به ستوه آمده بود، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۷۹۵۲۰۳

این زن در حالی که همسرش خونسرد کنار او نشسته و سکوت کرده است در توضیح ماجرای زندگیش به قاضی دادگاه خانواده می‌گوید: حدود 4 سال و نیم پیش برادرم برایم کامپیوتر خرید و از دوستش شهاب خواست برای نصب سیستم به خانه ما بیاید. رفت و آمدهای او به خانه ما باعث آشنایی‌مان شد تا جایی که یکی از روزها شهاب به من ابراز علاقه کرد و ارتباط پنهانی ما بدون این‌که برادرم بداند آغاز شد. این ارتباط ادامه پیدا کرد تا جایی که شهاب مرا از پدرم خواستگاری کرد و ما به عقد یکدیگر درآمدیم و راهی خانه بخت شدیم. همه چیز خوب بود و من از زندگیم راضی بودم، فقط گاهی ولخرجی‌های شهاب مرا عصبی می‌کرد. همیشه به او تذکر می‌دادم اما بی‌فایده بود. آقای قاضی بتازگی متوجه شدم که خرج زندگی خواهرش را تامین می‌کند. چون شوهر خواهرش مرد خسیسی است و شهاب مرتب به خواهرش پول می‌دهد تا او در زندگیش مشکلی نداشته باشد. وقتی این موضوع را متوجه شدم خیلی عصبانی شدم. او برای خواهرش 15 میلیون تومان وام گرفته بود تا ماشین بخرد با این وجود اقساطش را هم خودش پرداخت می‌کرد. گذشته از این حرف‌ها او هر هفته با دوستانش به گردش و تفریح می‌رود و در آنجا هم باز ولخرجی می‌کند و چون می‌خواهد در بین دوستانش خود را دست و دل باز نشان دهد همه هزینه‌های تفریح آنها را می‌پردازد. من از این وضعیت خسته شده‌ام بارها به خاطر این موضوع با هم درگیر شدیم تا آنجا که کار به کتک‌کاری کشیده است. برای همین من دیگر حاضر به ادامه زندگی در کنار مردی که زندگی و همسرش برایش اهمیتی ندارد نیستم.

حرف‌های زن جوان که تمام می‌شود مرد جوان می‌گوید: من عاشق زندگی‌ام هستم، برخلاف تصور همسرم. او همیشه عادت دارد زندگی زنان فامیل را بر سر من بکوبد. از بچگی در خانواده‌ای بزرگ شدم که همه خسیس بودند. از مادرم گرفته تا برادر و خواهرانم. از این‌که این همه پول پس انداز می‌کردند و از زندگیشان لذت نمی‌بردند عصبی می‌شدم، برای همین تصمیم گرفتم مانند آنها نباشم. طوری زندگی کنم که از همه لحظه‌های آن لذت ببرم. از همسرم بپرسید هرچه خواسته در این مدت برایش فراهم کردم. حالا شاید مستاجریم اما زندگی خوبی داشتیم، من احساس می‌کنم که خوشی بیش از حد در زندگی باعث شده که همسرم پای مرا را به اینجا بکشاند.

در ادامه قاضی از زن جوان می‌خواهد که در تصمیم خود برای جدایی صرفنظر کند به همین خاطر ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه بعد موکول می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها