با نسرین آبروانی، معاون رسانه ملی در امور صدا

رادیوی مومن، فخیم و فاخر

راوی صادق تحولات معاصر

پیام معاون صدا برای 75 سالگی رادیو

معاون صدا به مناسبت ۴ اردیبهشت روز رادیو، پیامی به همکارانش داد و در آن به ۷۵ سال زحمت صادقانه در این رسانه شنیداری ادای احترام کرد.
کد خبر: ۷۹۰۵۸۰
پیام معاون صدا برای  75 سالگی رادیو

نسرین آبروانی در پیامی با گرامیداشت ۷۵ سالگی رادیو از تلاش های عوامل این رسانه قدیمی و برنامه های آتی برای افزایش ضریب نفوذ آن در میان مخاطبان سخن گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا

همکاران گرامی، خواهران و برادران ارجمند

سلام علیکم

رادیو، با فرارسیدن چهارم اردیبهشت سال جاری، ۷۵ ساله می شود و این در حالی است که رادیو امروزه با تمرکز بر روی موضوعات مختلف توانسته است به همت شما همکاران هنرمند، ۱۴ شبکه رادیویی عمومی، اختصاصی و تخصصی را به صورت ملی و فراملی در اختیار تمام پارسی‎زبانان قرار دهد.

شناخت ذائقه رسانه‎ای مخاطبان در حالی سرلوحه شبکه‎‎های رادیویی قرار گرفته است که رادیو همچنان به عنوان رسانه‎ای پر مخاطب در سپهر رسانه‎ای کشور می‎درخشد، لذا برای تداوم حیات خود نیازمند بهره‎گیری از نیروهای انسانی توانمند و قدر است.

این رسانه فراگیر در طی چند دهه گذشته راوی صادق مهمترین تحولات معاصر ایران و جهان بوده است. به نحوی که علیرغم توسعه و گسترش رسانه‎های نوین،
ساعت زندگی خیلی از مردم، هنوز با رادیو تنظیم شده و پیوند میان مخاطبان و این رسانه گرم، هر روز ناگسستنی تر می‎شود.

به تعبیری مدیریت فرهنگی جامعه با محور گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی که همواره مورد تاکید ریاست محترم سازمان بوده، تاکنون به نحو شایسته در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران اعمال شده‎است.

از سویی باید توجه داشت که در دنیای رسانه‎ای امروز، هر روز شاهد تولد و تجلی رسانه‎های جدید هستیم، خصوصا آنکه با توسعه دانش IT و گسترش فناوری‎ در تلفن‎های همراه، شیوه اطلاع‎رسانی نیز دستخوش تحولات بنیادین شده‎است. اما علیرغم این همه اتفاقات خوب که جزو جدایی ناشدنی حرکت متعالی دانش رسانه‎ای است، رادیو همچنان پیشرو در این عرصه است.

رادیو، که به اعتقاد کارشناسان، «مادر» رسانه‎های نوین است با حفظ ماهیت درونی، مهندسی پیام و تغییر در شیوه‎های ارایه، توانسته است به‎صورت تلفیقی به مجموعه‎ای به‎روز و توانمند تبدیل شود.

با حضور گسترده در فضای سایبری، قرارگرفتن بر روی اپلیکیشن‎های تلفن‎ همراه، برگزاری چندین جشنواره بین‎المللی با موضوع رادیو، قرار گرفتن بر روی فرستنده‎های زمینی و ماهواره‎ای، و توسعه سیستم‎های فنی، هر لحظه نقش برجسته‎تری برای رادیو متصور می‎شود.

به‎طور قطع، درخشش و تداوم سربلندی این رسانه پویا جز با تلاش مستمر، خستگی ناپذیر و نگاه حرفه‎ای شما همکاران هنرمند و مدیران گرامی میسر نمی‎شود.

این رسانه ماندگار به لطف زحمات شما همکاران محترم، با رسالت جهانی به سمت رشد و تعالی خود در حرکت است و این روند در دوره مدیریتی جدیدِ رسانه اسلامی نیز برای طی مسیر صعودی خود، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

به‎طور مسلم، کسب این توفیق بزرگ و چنین دستاورد ماندگاری، جز با ایفای نقش مهم و تاثیرگذار همکاران هنرمندم در رادیو، که حقیقتاً تنها سرمایه راهبردی ما در سازمان به حساب می‎آیند، میسر نمی‎شد.

اینجانب ضمن تبریک ۷۵ ساله شدن رادیو، از خداوند متعال برای یکایک شما همکاران، سلامت و توفیق روزافزون آرزومندم.» (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها