با نسرین آبروانی، معاون رسانه ملی در امور صدا

رادیوی مومن، فخیم و فاخر

همزمان با چهارم اردیبهشت، هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس رادیو در ایران، معاون صدای رسانه ملی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استودیوهای رادیویی دیدن کرده و در ویژه برنامه رادیو ایران با عنوان «جشن رادیو» حضور یافتند.
کد خبر: ۷۹۱۸۳۹
تحقق شعار «رسانه اسلامی با رسالت جهانی» از اهداف مهم رادیو است
نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی که به همراه هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به بهانه هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس رادیو در ویژه برنامه رادیو ایران با عنوان «جشن رادیو» شرکت کرد، ضمن تبریک سالروز تأسیس رادیو به شنوندگان و همراهان همیشگی این رسانه گفت: این روز را به همکاران ارجمندم که بی وقفه تلاش می کنند تا این رسانه گرم، همواره پویا و سرزنده بماند تبریک و تهنیت می گویم.

معاون صدا در ادامه از ماه شریف رجب به عنوان ماه دعا و نیایش یاد و خاطرنشان کرد: انسان مدرن دنیای امروز، بی قرار و ملتهب به دنبال آرامش است. در چنین شرایطی یقیناً آرام‌بخش‌ترین نوع آگاهی همان است که همه ما می دانیم یک من انسانی مخاطب خاص حضرت پروردگار در قرآن کریم و کلام مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت در رادیو و بازدید ایشان از روند برنامه سازی در این رسانه شنیداری افزود: امروز روز رادیو و چهارمین روز از هفته سلامت است و ما با افتخار در خدمت دکتر هاشمی و هیئت همراه ایشان هستیم.

معاون صدا همچنین با بیان اینکه در هفته سلامت همه برنامه سازان رادیو در ساده‌ترین موضوعات و پیچیده‌ترین مباحث رادیویی برای کمال باورهای دینی و ایمانی یعنی همان من انسانی تلاش می کنند، اظهار داشت: یقیناً این من انسانی در بعد دنیایی نیز برای یک زندگی شایسته و بایسته و در عین حال خوب و ایده‌آل نیازمند و وابسته به سلامت فردی، اجتماعی و معنوی است.

آبروانی در ادامه ضمن اشاره به شعار سال 1394تأکید کرد: وظیفه داریم در هر شرایط و موقعیتی که هستیم با همدلی و همزبانی در جهت تحقق این امر یعنی کمال باورهای دینی و ایمانی در انسان‌ها تلاش نماییم .هدف مقدسی که یک وجه آن «رسانه اسلامی با رسالت جهانی» است که به فرموده جناب آقای دکتر سرافراز، ریاست محترم سازمان صدا و سیما شعار رسانه ملی در سال جاری است.

وی در پایان برای همه همکاران و برنامه سازان رادیو آرزوی موفقیت کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها