بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

مهران مدیری هیچ وقت عصبانی نمی‌شود

شبنم فرشادجو از حضور خود در سریال «در حاشیه» گفت و اینکه در قسمت ششم قرار است بیمارستان این سریال را به همراه سیامک انصاری، مهران مدیری و مهران غفوریان نظافت کنند.
کد خبر: ۷۸۳۶۶۱
هاله در سریال مهران مدیری سرپرستار می‌شود

شبنم فرشادجو درباره سریال «در حاشیه» آخرین ساخته مهران مدیری که این شب ها ساعت ۲۳ از شبکه سوم سیما به پخش می رسد، گفت: این روزها از ۱۰ صبح تا ۹ شب سر تصویربرداری سریال هستیم اما آخرشب ها که به منزل می رسم این اثر را می بینم و به نظرم کاری قابل قبول است.

وی ادامه داد: این اولین سال است که ایام عید را سرکار هستم و امسال به خاطر حضور در سریال «در حاشیه» مشغول تصویربرداری شدم و نتوانستم به دید و بازدیدهای نوروزی برسم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با اظهار رضایت از حضور خود در این سریال نوروزی درباره واکنش هایی که از مخاطبان گرفته است، گفت: به دلیل اینکه بیشتر سر کار هستم بیشتر واکنش های تلفنی را گرفتم و در این تماس ها و پیامک ها بسیاری گفته بودند که کار را دوست داشته اند و آن را دنبال می‌کنند.

فرشادجو همچنین درباره شخصیتی که بازی می کند، توضیح داد: من پیش از این نقشی شبیه به شخصیت هاله را در «شوخی کردم» بازی کرده بودم و آقای مدیری از من خواست که ویژگی های آن نقش را در این سریال هم داشته باشم و حالا هاله دختری است که با ذوق و هیجان صحبت می‌کند و تند تند حرف می زند.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» با اشاره به ششمین قسمت از سریال «در حاشیه» گفت: در این قسمت از سریال ما وارد بیمارستانی که هومن با بازی سیامک انصاری مدیریت آن را بر عهده دارد، شده و مشغول به نظافت می شویم.

وی در پایان درباره نقش خود در ادامه داستان و در بیمارستان بیان کرد: هاله در بیمارستان نقش سرپرستار را دارد و در ادامه داستان ماجراهایی را به همراه برادرش هومن رقم می زند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها