حق با شماست

چگونه با حقوق 600 هزار تومانی زندگی کنم؟

جیب‌های ناتوان/ ناهمخوانی دستمزدها با افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، درد بسیاری از شهروندان است. بر همین اساس آقای بهرامی از تهران گلایه کرده که با حقوق 600 هزار تومانی چگونه باید مرغ کیلویی 8000 تومان خریداری کنیم؟
کد خبر: ۷۷۵۹۱۳

تخریب تاریخ/ سال‌هاست که می‌گویند باید هر طرح عمرانی، یک پیوست فرهنگی و اجتماعی هم داشته باشد؛ موضوعی که بندرت رعایت می‌شود. حالا آقای خالصی از تهران هم گفته که شهرداری در حال تخریب پل قدیمی و تاریخی جوادیه راه‌آهن است. از مسئولان می‌خواهیم جلوی این تخریب گرفته شود.

سرعتگیرهای مرگ‌آور/ بعضی اوقات قانونی که بی‌جا و بی‌موقع اعمال شود، از بی‌قانونی بدتر است. آقای افراسیابی از بهبهان هشدار داده که ابتدای کمربندی بهبهان به شیراز تعدادی سرعتگیر نصب است که خطرات بسیاری را برای مسافران و خودروهای عبوری دارد. از مسئولان می‌خواهیم برای جلوگیری از وقوع حادثه‌ای دردناک نسبت به حذف آنها اقدام کنند.

روی خط 162

دردهای مستمری‌بگیری/ اگر با نرخ تورم فعلی حساب کنیم، این روزها با 170 هزار تومان نمی‌شود چند روز عید را هم گذراند. یک شهروند هم گفته چرا عیدی مستمری‌بگیرانی که با ده سال سابقه بازنشسته شده‌اند، 170 هزار تومان پرداخت کردند؟

کشاورزی با اعمال شاقه/ در مقام شعار گفته می‌شود که کشاورز و کشاورزی، رکن اصلی توسعه کشور است، اما یک شهروند از فاریاب عنوان کرده که ده ماه از برداشت ذرت در شهرستان فاریاب در استان کرمان گذشته ولی پول کشاورزان به آنان پرداخت نشده‌ است.

پیامک‌های اعصاب‌خردکن/ برایشان نصفه شب و کله سحر فرق نمی‌کند، چون احتمال دارد هر لحظه برایتان پیامکی تبلیغاتی برسد. یک شهروند هم که گویا دل پری از این پیامک‌ها دارد گفته چرا مسئولان در مورد مزاحمت و هزینه پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول ترتیب اثری نمی‌دهند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها