مرد جنایتکار برای انتقام از برادرش، با همدستی دوستش نقشه قتل او را اجرا و جسدش را داخل چاه کشاورزی انداخت.
کد خبر: ۷۷۳۵۹۳
نقشه شوم مرد جوان برای قتل برادرش

به گزارش جام‌جم، بیست و هشتم بهمن امسال مرد سی ساله‌ای از خانه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان رامیان استان گلستان خارج شد و دیگر برنگشت و هنگامی که خبری از او نشد، همسرش جستجو برای یافتن وی را آغاز کرد . زن جوان ابتدا نزد خانواده همسرش رفت و سراغ او را از آنها گرفت اما به نتیجه نرسید. زمانی که تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه ماند، همسرش به پلیس آگاهی این شهر رفت و برای یافتن شوهرش درخواست کمک کرد که با تحقیق از این زن معلوم شد شوهرش مرد آرامی بوده و با کسی اختلافی نداشته است.

همزمان با شروع تحقیقات کارآگاهان جنایی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مرد جوان قرار بوده با فردی به نام فرهاد که پیش از این با او در مسابقات والیبال محلی آشنا شده بوده ملاقات کند و از آن زمان به بعد کسی او را ندیده است. با کشف این سرنخ، فرهاد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و معلوم شد او همزمان با ناپدید شدن دوستش، خانه خود را ترک کرده و به محلی نامشخص رفته است.

در این مرحله مخفیگاه‌های احتمالی وی زیر نظر گرفته شد تا این که جمعه گذشته، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حومه شهر شده و با اعزام به آنجا او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی رامیان بازجویی و مدعی شد از سرنوشت مرد گمشده خبری ندارد و نمی‌داند او کجاست. تحقیقات از وی ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد فرهاد – متهم پرونده – اعتراف کرد با همدستی برادر مرد ناپدید شده، او را کشته‌اند و جسد وی را به داخل چاه کشاورزی در حومه شهر انداخته‌اند.

در این مرحله کارآگاهان جنایی با هماهنگی قضایی به محل رها کردن جسد اعزام شده و در بررسی داخل چاه در حالی با جسد مرد گمشده رو‌به‌رو شدند که بر اثرضربه‌های جسمی برنده به قتل رسیده و چند روزی از مرگش می‌گذشت. با کشف جسد و انتقال آن به پزشکی قانونی، متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرهاد در ادامه تحقیقات گفت: من و مقتول زمانی که در مسابقات والیبال بین محلات شرکت می‌کردیم با هم آشنا شدیم. 15 روز پیش از حادثه، در جریان مسابقات با هم دعوا کردیم و از او کینه به دل گرفتم و به دنبال فرصتی برای انتقام بودم. یک روز برادر مقتول را دیدم و درباره اختلافمان گفتم که در جریان این ملاقات متوجه شدم او نیز با برادرش اختلاف‌هایی دارد و نمی‌خواهد وی زنده بماند. بنابراین زمانی که متوجه شد من هم از برادرش کینه به دل گرفته‌ام، خواست به او کمک کنم تا برادرش را به قتل برساند.

متهم به قتل ادامه داد: من فقط می‌خواستم او را تنبیه کنم اما برادرش اصرار به کشتن وی داشت. روز حادثه به بهانه این‌که می‌خواهم به اختلافی که میان ما وجود دارد پایان دهم او را به محل قرارمان کشاندم. مرد جوان زمانی که متوجه شد من همچنان از او کینه دارم و همه ماجرا یک نقشه است با من درگیر شد و مشاجره‌مان بالا گرفت. خواست فرار کند که راهش را سد کردم و با تبری که همراهم آورده بودم ضربه‌هایی به وی زدم که بشدت زخمی شد. بعد برادرش به سمت او رفت و با چاقو چند ضربه به بدنش وارد کرد. با اطمینان از کشته شدن مرد جوان، من و برادر مقتول جسد را به داخل چاه کشاورزی انداخته و فرار کردیم و قرار شد راز این جنایت میان ما دو نفر پنهان بماند.

سرهنگ حمیدرضا شهمرادی، فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف عامل جنایت، دیگر همدست وی که برادر مقتول بود هم دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی ابتدا اظهارات متناقضی بیان کرد اما در مواجهه حضوری با همدست خود اعتراف کرد به خاطر اختلافاتی که با برادرش داشته، نقشه قتل را طراحی و با کمک فرهاد اجرا کرده است.

متهمان روز گذشته پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند. تحقیقات برای شناسایی انگیزه طراح این جنایت از قتل برادرش در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها