مردی که پس از شلیک به سه برادر در زهک، یکی از آنها را به قتل رسانده بود، پس از 11 سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۷۶۸۴۰۰
پایان 11 ساله زندگی مخفیانه قاتل فراری

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده اوایل تابستان سال 1382 با گزارش وقوع یک درگیری خونین در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان در دستور کار پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت. کارآگاهان جنایی پس از حضور در محل جنایت دریافتند سه برادر با شلیک گلوله زخمی شده‌اند که یکی از آنها به نام حسن پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

ادامه تحقیقات نشان داد قاتل به دلیل اختلافی که با برادر مجروحان داشت به مقابل خانه آنها رفت، اما وقتی نتوانست او را پیدا کند با شلیک گلوله سه برادرش را مجروح کرد.

کارآگاهان با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهم وارد خانه‌اش شدند، اما او و همسرش آنجا را ترک کرده بودند. با فرار متهم و همسرش مشخصات آنها در اختیار ماموران پلیس سراسر کشور قرار گرفت و از آنها خواسته شد جستجو را برای دستگیری آنان آغاز کنند.

با گذشت 11سال از وقوع این جنایت و فرارهای مداوم متهم، دو روز پیش کارآگاهان جنایی از آخرین مخفیگاه او سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد متهم به قتل و خانواده‌اش در یکی از روستاهای شهرستان گنبد کاووس دراستان گلستان مخفی شده‌اند.

در این مرحله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهم فراری به این روستا اعزام شدند و با هماهنگی ماموران اداره پلیس امنیت عمومی شهرستان گنبد کاووس او را هنگام خروج از خانه‌اش دستگیر کردند.

متهم چهل و دو ساله با انتقال به پلیس امنیت عمومی شهرستان گنبدکاووس به قتل مرد جوان و زخمی کردن دو برادر وی در شهرستان زهک اعتراف کرد و گفت: مدتی پیش از جنایت متوجه شدم یکی از برادران مقتول به عناوین مختلف در خیابان برای اعضای خانواده‌‌ام ایجاد مزاحمت می‌کند. چند بار به او تذکر دادم اما توجهی نکرد و همچنان به مزاحمت هایش ادامه می‌داد. بنابراین یک بار به مقابل خانه‌شان رفتم، اما در خانه نبود. موضوع ر ا به خانواده‌اش گفتم و پس ازمشاجره با آنها به منزل بازگشتم.

وی ادامه داد: زمانی که متوجه شدم مرد مزاحم دست‌بردار نیست، یک اسلحه کلت تهیه کردم و این بار تصمیم گرفتم او را با شلیک گلوله زخمی کنم تا به مزاحمت‌هایش پایان دهد. با حضور در مقابل خانه مرد مزاحم متوجه شدم او دقایقی پیش از آنجا خارج شده و از ترس جانش فرار کرده است. برادرانش با من مشاجره کردند، درگیری‌مان بالا گرفت و من به طرف هر سه نفرشان شلیک کردم که باعث مرگ یکی از آنها شد.

سرهنگ محمدعلی عسگری، فرمانده انتظامی شهرستان گنبد کاووس در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: با اعتراف متهم او برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت تا تحقیقات تکمیلی از وی ادامه یابد و بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها