م.شفیق از بهشهر: چطور می‌توانیم فایل‌های خودمان را بدون داشتن وبلاگ یا وبسایت برای دیگران در اینترنت قرار دهیم تا آنها را دانلود کنند؟
کد خبر: ۷۶۹۹۳۴
پرسش و پاسخ: آپلود فایل‌ها در اینترنت

م.شفیق از بهشهر: چطور می‌توانیم فایل‌های خودمان را بدون داشتن وبلاگ یا وبسایت برای دیگران در اینترنت قرار دهیم تا آنها را دانلود کنند؟

پاسخ کلیک: قرار دادن فایل‌ها در شبکه اینترنت نیازمند آپلود (ارسال فایل از رایانه به سروری متصل به شبکه اینترنت) فایل‌ها روی یکی از سرویس‌های میزبانی وب است. به عبارت دیگر شما باید اطلاعات را از هارد‌دیسک رایانه‌ خود به هارد‌دیسک رایانه‌ای که از اینترنت قابل دسترسی است، منتقل کنید. برای انجام این کار سرویس‌های متعددی وجود دارد. ساده‌ترین روش، استفاده از سایت پیکوفایل به آدرس http://www.picofile.com است. با مراجعه به این سایت بدون نیاز به عضویت می‌توانید از بخش سمت چپ، فایل‌های موردنظرتان را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا آپلود روی سرورهای پیکوفایل به پایان برسد. پس از اتمام عملیات آپلود، لینکی برای دانلود فایل در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید این لینک را در شبکه‌های اجتماعی، با ایمیل یا هر روش دیگر (به‌عنوان مثال ارسال در وایبر و...) برای دوستان و دیگر کاربرانی که تمایل دارید، ارسال کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
۰
۰
با سلام
ممنون كاربردی بود و كار با آن آسان.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها