روزنامه خندان

ترین‌های هفته

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۶۹۲۷۲
ترین‌های هفته

سیاست روز : ترین‌های هفته

آب را گل نکنیم‌ترین اظهارنظر هفته: محمد نهاوندیان: اکنون از قطره‌های آب باید حراست کنیم و بهره‌وری آب را باید بالا ببریم.
ناموسی‌ترین اظهارنظر هفته: حمید درخشان: من بازی را باختم چرا به خانواده‌ام فحش می‌دهند؟
حرف حساب، جواب نداردترین اظهارنظر هفته: وزیر ارشاد: هر جا دیش‌های ماهواره را جمع کردیم، دو روز بعد دیش‌ها برگشت و انگار فقط برای کار و کاسبی نصّاب‌ها دیش‌ها را جمع می‌کنیم.
فلسفی‌ترین پرسش‌های هفته: آقای رئیس‌جمهور: باید نقد را یاد بگیریم؛ نه اینکه دو نفر چگونه راه می‌روند. نه اینکه چه جور راه می‌رود. بلکه ببینیم قدم را کجا بر می‌دارد؟‌ وگرنه اینکه نقد کنیم تند راه رفته است یا کند راه رفته، یک نفره رفته، یا سه نفره رفته نقد نیست.
بگم‌بگم‌ترین اظهارنظر هفته: برادر حمید رسایی: آقایان باید منتظر سخنان اصلی بنده در صحن علنی مجلس باشند.
مرگ بر آمریکاترین اظهارنظر هفته: محمد‌جواد ظریف: مواضع تندی که توسط برخی افراد در داخل کشور اتخاذ می‌شود، ناشی از بدبینی به غرب است.
حماسی‌ترین پیشگویی هفته: برادر محمد غرضی: پیش‌بینی من این است که مردم در انتخابات بعدی مجلس حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

شرق: جایزه ٣٠درصدی لو دادن

همین‌طوری داشتم راهم را می‌کشیدم و می‌رفتم که یکهو دیدم مردم دارند به یک چشم دیگر به من نگاه می‌کنند. پرسیدم: ببخشید چرا دارید با یک چشم دیگر به من نگاه می‌کنید؟ و این چشمی که دارید باهاش به من نگاه می‌کنید چه چشمی است؟
مردم گفتند: این چشمی است که ٣٠درصد برای ما جایزه به‌همراه می‌آورد. گفتم: چطوری؟ مردم گفتند: یک نماینده مجلس به‌نام عبدالرضا عزیزی گفته طرحی در مجلس قرار است تصویب بشود به نام «تهدید اتباع بیگانه برای بازار کار کارگران ساختمانی» و بعد با خوشحالی توضیح داده: «در این طرح به فردی که کارفرمای متخلف را کشف کرده است، ۳۰درصد از مبلغ جریمه کارفرمای متخلف تعلق می‌گیرد.»با شنیدن این حرف جا خوردم و کنترلم را از دست دادم و آمبولانس رفت توی دیوار.
بعد نگاه کردم به مردم دیدم دارند چهارچشمی من را بررسی می‌کنند. گفتم: الان دارید چی‌کار می‌کنید؟ مردم گفتند: داریم بررسی می‌کنیم ببینیم چشم‌هات الان خاک رفته بستی، یا کلا چشم‌هات این‌شکلی است و چشم‌بادامی هستی. چون اگر چشم‌هات این‌شکلی باشد کارگر افغانستانی هستی و اگر ما بدویم برویم هم خودت را لو بدهیم هم کارفرمات را، ٣٠درصد از جریمه‌ای را که کارفرمات بابت استخدام کارگر افغانستانی می‌دهد، می‌رسد به ما و به‌به، چی از این بهتر؟ بعد نگاه کردم دیدم عکس من را که چشم‌هام را تار کردم چسبانده‌اند به در و دیوار شهر و بالاش نوشتند Wanted و زیرش نوشتند ٣٠درصد جایزه لودادن صاحب این عکس، زنده یا در حال رانندگی آمبولانس یا در حال نویسندگی یا در حال بیل‌زدن زمین. من چی‌کار کردم؟
آمبولانس را گرد کردم و رفتم سراغ رفقای افغانم و گفتم: من شرمنده‌ام بچه‌ها. شما پیاده آمده بودید خانه‌های ما را ساختید بعد قرار بود پیاده برگردید. الان ولی به نظرم خودتان خودتان را لو بدهید و ٣٠درصد جایزه بگیرید. اینطوری هم نگرانی مسوولان رفع شده که ایرانی‌ها بیکار نمانند، هم خودتان یک پولی درآورده‌اید، هم پس‌فردا که کارها روی زمین ماند، دوباره زنگ می‌زنند می‌گویند ٦٠درصد جایزه می‌دهیم اگر کارگرهای افغان بیایند کار را جمع کنند.

کیهان: ملاج(گفت و شنود)

گفت: جان‌ کری چند ساعت بعد از مخالفت رهبر معظم انقلاب با طرح توافق دو مرحله‌ای تهدید کرده است که اگر این طرح اجرا نشود آمریکا میز مذاکره را ترک خواهد کرد.
گفتم: اولا که لاف‌ گزاف می‌زند و تاکنون چندین‌بار دیگر هم از این تهدیدها کرده بود و با مشاهده مقاومت ایران، مجبور به عقب‌نشینی شده بود. ثانیا؛ خوش به حال باغبانی که شغال از او قهر کند.
گفت: از اینکه حضرت آقا نقشه آنها را نقش بر آب کرده است خیلی عصبانی شده و باورش نمی‌شد که چنین سیلی محکمی بخورد.
گفتم: راهزنان برای غارت به قلعه‌ای حمله کرده بودند. محافظ قلعه با پاره‌سنگ بر فرق سر رئیس راهزنان کوبید و او را نقش زمین کرد. رئیس راهزنان در حالی که به نفس‌نفس افتاده و در حال جان دادن بود گفت؛ تعجب می‌کنم که با وجود سپر به این بزرگی که در دست دارم، چرا پاره‌سنگ را وسط ملاجم کوبیده‌اند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها