معرفی نرم‌افزار مفاتیح نفیس

نرم‌افزار موبایل: مفاتیح نفیس

برنامه اندرویدی “مفاتیح نفیس”، کتاب ارزشمند “مفاتیح الجنان” را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.
کد خبر: ۷۶۷۹۷۱
نرم‌افزار موبایل: مفاتیح نفیس

جام جم کلیک: دین مبین اسلام به عنوان ختم ادیان الهی، دستوراتی از جانب پروردگار برای تمامی انسان ها به همراه آورده که عمل به آنها سعادت اخروی و ابدی را در پی خواهد داشت. دستورات خداوند در قرآن آمده اند و علاوه بر این کتاب آسمانی، ادعیه و اعمال مستحبی هم هستند که اهل بیت، پیروان اسلام را به انجام آنها سفارش کرده اند.

این برنامه اندرویدی کلیات “مفاتیح الجنان” را برای شما گردآوری کرده است و این موضوع، مزیت بزرگی محسوب میشود. بخش بندی کامل برنامه به سوره های قرآن، ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و باقیات الصالحات را نیز باید به این مورد اضافه کنیم که در دسترسی سریع کاربران به مطالب نقش موثری ایفا میکند. در ضمن قسمتی هم به نمایش منتخب مفاتیح اختصاص داده شده که لیستی از دعاها و مناجات معروف در آن به چشم میخورد.

امکانات جانبی “مفاتیح نفیس” شامل افزودن به علاقه مندی ها تحت عنوان فهرست شخصی و قابلیت پنهان و آشکارسازی ترجمه فارسی برای متون عربی میشود. همچنین ابزار جستجویی هم برای این اپلیکیشن درنظر گرفته شده است و هرچند به صورت پیشرفته عمل نمیکند اما به هرحال کاربرد خواهد داشت.

لازم است به جالب ترین و مفیدترین قابلیت برنامه فوق نیز اشاره کنیم که به شما کمک میکند آخرین محل خوانده شده در هر مطلب را نشانه گذاری نموده و در مراجعه بعدی به آن، مطالعه را از سربگیرید. بدون تردید این قابلیت برای متن های طولانی سودمند خواهد بود.

دانلود رایگان نرم‌افزار مفاتیح نفیس از کافه بازار

منبع: appreview

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها