نمایش «جنگل همیشه سبز است» امشب ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۱۸۰
«جنگل همیشه سبز است» در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش نوشته مرضیه رشیدبیگی ماجرای روستایی در شمال کشور بعد از وقایع قیام جنگل است. یکی از یاران میرزا کوچک‌خان به روستا بازمی‌گردد تا از وقایع برای روستاییان بگوید، اما... این نمایش به کارگردانی محمد عمرانی و با هنرمندی سلمان خطی، عبدالعلی کمالی و حمیدرضا یزدانی پخش می‌شود. شهلا نیساری تهیه‌کننده این نمایش است.

طالع‌بینی زیر ذره‌بین دین

برنامه «از دین می‌پرسم» رادیو معارف امروز به بررسی دعانویسی و طالع‌بینی از دیدگاه اسلام می‌پردازد.

این برنامه ساعت 13 و 40 دقیقه با کارشناسی حجت‌الاسلام مهدی رضازاده پاسخگوی مسائل دینی درباره رمالی، طالع‌بینی و ستاره‌شناسی است. برنامه از دین می‌پرسم به تهیه‌کنندگی و سردبیری سیدروح‌الله شجاعی پخش می‌شود.

همچنین دو اثر رادیویی از برنامه‌سازان رادیو معارف به جشنواره بین‌المللی پریکس کارولیک کرواسی راه یافت. برنامه‌های رادیویی «مرجع فراموش شده» اثر مرتضی نمازی و «خیمه‌گاه دل» کاری از ابراهیم خرم‌نژاد به جشنواره پریکس کارولیک کرواسی راه یافتند. مرحله نهایی این جشنواره با موضوع برنامه‌سازی در زمینه متون ادبی قدیمی و میراث فرهنگی جهانی شامل مرثیه‌ها، آوازها، نامه‌ها، آداب و رسوم شفاهی، افسانه‌ها و اساطیر اردیبهشت سال آینده در کشور کرواسی برگزار می‌شود.

سرطان خون روی موج رادیو سلامت

برنامه «مجله پزشکی» رادیو سلامت امروز به موضوع سرطان خون اختصاص دارد.

گروه سلامت جسم و پیشگیری از ساعت 15 با حضور فودازی، انکولوژیست به موضوع شیوه زندگی سالم در افراد مبتلا به سرطان خون می‌پردازد.

برنامه «چشم‌انداز» هم از ساعت 12 و 20 دقیقه با حضور حسن‌زاده، کارشناس اقتصاد سلامت به موضوع کاهش هزینه‌ها در حوزه سلامت، می‌پردازد.

فجرآفرینان در رادیو ایران

برنامه «فجرآفرینان» که امروز ساعت 13 از رادیو ایران پخش می‌شود، به تبیین نقش اصناف و بازاریان در ارسال اعلامیه‌های امام لابه‌لای کالاهای ارسالی به شهرستان‌ها می‌پردازد.

مهدی سعید محمدی از فعالان بازار و نیز محمود بازرگانی، زندانی دوران طاغوت، خاطرات خود را در این برنامه بیان می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها