به گفته پدرخوانده نینتندو، این شرکت در حال ساخت نسل بعدی کنسول‌های بازی خود است

نینتندو در حال ساخت کنسول جدید بازی

شیگیرو میاموتو به عنوان مهم ترین چهره شرکت نینتندو اعلام کرد که این کمپانی در حال کارکردن بر روی کنسول نسل بعدی خود و جانشین کنسول ناموفق WiiU است و قصد دارد بار دیگر به برترین شرکت کنسول سازی جهان تبدیل شود . میاموتو درباره این کنسول و بازی‌های آن به صحبت با رسانه‌ها پرداخته است.
کد خبر: ۷۵۲۵۴۱
نینتندو در حال ساخت کنسول جدید بازی

جام جم کلیک: شیگیرو میاموتو به عنوان پدر خوانده شرکت نینتندو شناخته می‌شود و چندان اغراق آمیز نیست که موفقیت این شرکت تا به امروز را مدیون این فرد بدانیم. میاموتو به تازگی اعلام کرده است که علیرغم تغییرات متعددی که در کنسول WiiU به وجود آمده است و رضایت مشتریان از این تغییرات، باز هم این شرکت به دنبال ساخت نسل جایگزین برای این کنسول است.

میاموتو خالق بازی‌های محبوب و مشهوری مانند سری ماریو، سری دانکی کونگ و سری زلدا است و بدون شک بدون این بازی‌ها کنسول‌های نینتندو به نیمی از محبوبیت فعلی نیز دست پیدا نمی‌کردند. میاموتو معتقد است که این شرکت باید سخت‌افزار ویژه‌ای را برای کنسول جدید خود پیاده سازی کند. او در باره این موضوع می‌گوید: «ما در حال کار کردن و تحقیق بر روی تمام ایده‌های نوین سخت‌افزاری هستیم تا کنسول نسل بعدی خود را با بالاترین کیفیت ممکن به بازار روانه کنیم.»

میاموتو در بخشی از سخنان خود به تحول در شخصیت ماریو نیز اشاره کرد و اعلام کرد که نسل آینده کنسول‌های نینتندو با پیشرفت این شخصیت محبوب همراه خواهد بود: «در ابتدای خلق ماریو بسیاری از افراد او را با میکی ماوس مقایسه کردند. اگر دقت کرده باشید میکی در طول زمان متحول شده و پیشرفت کرده است و می‌توانید گام به گام او را در طول مسیر تحولش ردیابی کنید. به نظر من ماریو نیز باید چنین سیر تحولی را تجربه کند و به همین دلیل نیز با عرضه شدن نسل بعدی کنسول‌های نینتندو در سال آینده میلادی شاهد تحول در شخصیت ماریو نیز خواهید بود.»

وی هم‌چنین به نسل آینده بازی زلدا اشاره کرد و اعلام کرد که بازی آینده از سری زلدا بر روی کنسول نسل بعدی نینتندو در محیط دنیایی باز رخ خواهد داد که مسلما یک تحول اساسی در روند این سری از بازی‌ها ایجاد خواهد کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها