فناوری دیجیتال

نمایشگری که خم می‌شود

ساخت نمایشگر 34 اینچی خمیده و مخصوص بازی‌های کامیپوتری

رونمایی از نمایشگر ال ای دی خمیده مخصوص بازی

در نمایشگاه CES امسال یک نمایشگر ال‌ ای دی 34 اینچ خمیده و مخصوص بازی‌های کامپیوتری توسط شرکت Westinghouse رونمایی شد
کد خبر: ۷۵۶۶۰۴
رونمایی از نمایشگر ال ای دی خمیده مخصوص بازی

جام جم کلیک: نمایشگرهای خمیده به‌تدریج درحال یافتن جایگاه مناسبی در میان کاربران هستند و در این میان نیز نمایشگاه CES امسال به بهشتی برای نمایشگرها و تلویزیون‌های نیرومند و بزرگ تبدیل شده است. در این نمایشگاه شرکت Westinghouse موفق شد تا رقابتی‌ترین نمایشگر خمیده بازی در جهان را به معرض نمایش قرار دهد.

این نمایشگاه دارای اندازه 34 اینچی بوده از نوع ال ای دی است و سازندگان آن به‌صورت تخصصی امکاناتی را برای استفاده از این نمایشگر برای بازی‌های کامپیوتری در آن گنجانده اند، این نمایشگر دارای رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل است و ضریب تقسیم تصویر در آن برابر با 21 به 9 خواهد بود.

سیستم ارتباط این نمایشگر با محیط بیرون با استفاده از درگاه HDMI و هم‌چنین Mini Display Port قابل استفاده خواهد بود. این نمایشگر در فصل بهار سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن در محدوده‌ای نزدیک به 800 دلار خواهد بود که این قیمت در مقایسه با محصولات رقیبان در رده نمایشگرهای مخصوص بازی، بسیار مناسب و مطلوب به‌نظر می‌رسد.

این نمایشگر علیرغم داشتن کیفیت 3K در مقایسه با نمایشگرهایی مانند محصول معرفی شده توسط شرکت فیلیپس که دارای کیفیت 4K بوده است، عملکرد بهتری را از خود به جای می‌گذارد و علاوه بر این با توجه به قیمت رقابتی آن نیز می‌توان انتظار موفقیت این محصول در بازار فروش را داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها