«احسان ژاپنی» و نوچه‌هایش دستگیر شدند

عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

متهم قصد منفجر کردن آپارتمان مسکونی را داشت

شرور مجتمع «قرمز‌ها» دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شرور مجتمع آپارتمان‌های «قرمز‌ها» خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۸۰۸
شرور مجتمع «قرمز‌ها» دستگیر شد

سرهنگ رضا شیرزادی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: درپی اطلاع خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه دار در مجتمع آپارتمان «قرمز‌ها» با شرارت و عربده کشی و درگیری شدید و تهدید شمشیر و تخریب خودرو قدرت نمایی می‌کند، سریعا اکیپ گشت کلانتری ۲۲ با امکانات کامل و تجهیزات کافی به منظور بررسی و دستگیری شرور به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم حالت طبیعی نداشت و با در دست داشتن شمشیر و قمه اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو پراید کرده و با سر و صدای بلند شروع به عربده کشی و فحاشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی اپارتمان نموده بود.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بابررسی به عمل آمده مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سابقه دار می‌باشد که به محض مشاهده ماموران به داخل منزل متواری شد و اقدام به بستن قفل درب منزل از پشت کرد و تمام شیشه‌های آپارتمان را با شمشیر تخریب و قصد انفجار آپارتمان با استفاده از باز کردن فلکه گاز و روشن نمودن آتش را داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: اهالی محل همگی خواستار برخورد جدی با این فرد شرور و سابقه دار که در سال های قبل نیز اقدام به چنین شرارتهایی کرده، شدند.

سرهنگ شیرزادی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی ماموران با تخریب درب وارد منزل شده که متهم با شمشیر مجددا اقدام به عربده کشی و فحاشی به ماموران و تخریب کل وسایل منزلش کرد که هرچه متهم را دعوت به آرامش کرده مثمر ثمر نبود نهایتاً با روش های پلیسی در حالی که تمامی اعضای بدن وی دارای زخم و جراحت ناشی از خود زنی بود دستگیر شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها