قتل دوست قدیمی به خاطر پول مواد مخدر

«مهدی سیاه» دستگیر شد

«مهدی سیاه» به اتهام قتل دوستش به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.
کد خبر: ۷۳۹۹۲۲
«مهدی سیاه» دستگیر شد

پنجم مردادماه سال جاری مأموران کلانتری 161 ابوذر در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی در بیمارستان ضیائیان، قرار گرفتند.

وقتی ماموران در بیمارستان حاضر شدند با جسد پسری به نام «فرشید» روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو به قلبش فوت شده بود. پس از آن قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل به بررسی در این خصوص پرداخت.

تجسس های پلیسی نشان داد مقتول ساعتی قبل در خانه مجردی در نزدیکی بازار مبل هنگام مصرف مواد با پسر شروری به نام مهدی سیاه درگیر شده و به قتل رسیده است.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران کلانتری یافت‌آباد در جریان گشت‌زنی در محدوده استحفاظی، سارقی را هنگام دزدی لوازم خودرو دستگیر کردند.

با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد وی «مهدی سیاه» شرور تحت تعقیب پلیس است بنابراین «مهدی سیاه» در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود.

وی گفت: مدتی قبل با مقتول آشنا شدم. ما هر دو معتاد به شیشه بودیم به خاطر همین موضوع دوستی ما ادامه پیدا کرد. ما بیشتر اوقات با هم شیشه می‌خریدیم و مصرف می‌کردیم.

پسر شرور افزود: عصر روز یکشنبه با فرشید به خانه شروین رفتیم تا با هم شیشه مصرف کنیم. لحظاتی بعد بساط شیشه را بر پا کردیم و هر دو شروع به مصرف کردیم تا اینکه به خاطر پول مواد با هم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت ناگهان با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به طرف فرشید پرتاب کردم که به قفسه سینه‌اش برخورد کرد. بعد از این من از ترس فرار کردم.

با اعتراف متهم کیفرخواست وی صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها