در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جام جم سرا: به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری تهران، رجبعلی خسروآبادی گفت: بسیاری از افراد تحتتأثیر تبلیغات تورهای گردشگری ارزان پای امضای قرارداد میروند ولی متوجه میشوند که بسیاری از خدمات مورد نیاز آنها در تور مانند غذا یا ترانسفر وجود ندارد بنابراین با احتساب مبلغ این خدمات همان نرخ تورهای معمولی را میپردازند و به نوعی نرخ تور ارزان تبلیغ شده بالا میرود.
او ادامه داد: در موارد دیگر مسافر پس از سفر متوجه میشود که به او وعده اقامت در هتل ٥ستاره دادهاند درحالیکه هتل اختصاص دادهشده به او ٣ستاره بوده است. همین موضوع باعث شکایت مسافر از خدمات ارایهشده توسط آژانس میشود چراکه هر ارزانی بیعلت و هر گرانی بیحکمت نیست.
خسروآبادی گفت: شهروندان به حقوق خود آشنا نیستند و همین عدم آشنایی آنها به هتلداری و تورگردانی مشکلاتی را برای آنها به وجود میآورد. آنها معمولا با برخی از آگهیها و پیامکها و تبلیغات اینترنتی مواجه میشوند که از خدمات استانداردشده برخوردار نیست ولی ارزان است چون خدمات مطلوبی ارایه نمیکنند. این یک نوع کلاهبرداری به حساب میآید و معمولا بیشترین شکایت نیز به علت عدم هماهنگی بین خدمات و تبلیغات است. او تصریح کرد: اگر آژانس مسافرتی میخواهد خدمتی ارایه کند باید تبلیغاتش نیز طبق همان انجام شود ولی اکنون میبینیم حتی روزنامهها نیز در اشاعه این تبلیغات به آژانسها کمک میکنند و خبر از تضمین اخذ ویزای شینگن هم میدهند درحالیکه حتی سفارتخانهها نیز نمیتوانند چنین تضمینی دهند. (شهروند)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد