متهم پس از دستگیری اختلاف خانوادگی را انگیزه جنایت اعلام کرد

جوان عصبانی والدینش را کشت

مرد جوانی که پس از قتل والدین خود و سوءقصد به برادرش تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان کازرون در استان فارس بود، پس از یک ماه فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۱۴۳۱

به گزارش جام‌جم، عصر روز سوم مرداد مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خشت از توابع شهرستان کازرون تماس گرفت و از درگیری میان اعضای خانواده همسایه‌اش خبر داد.ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند مرد صاحبخانه همراه همسر و یکی از پسرانش با شلیک گلوله بشدت زخمی شده‌اند. مجروحان به بیمارستان منتقل شدند، اما ساعاتی بعد زن و شوهر سالخورده به علت شدت جراحات جانشان را از دست دادند.پس از مرگ این زوج، موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش و پسر خانواده به دلیل شدت جراحات به بیمارستانی در شیراز انتقال یافت.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز و معلوم شد، وی از مدتی پیش با والدینش اختلاف داشته و آنها را تهدید به قتل کرده بود.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، هنگامی که همسایه‌ها با شنیدن صدای گلوله به خیابان آمده‌اند، پسر زوج سالخورده را دیده‌اند که با یک قبضه سلاح شکاری از خانه خارج و فرار کرده است. با مشخص شدن هویت قاتل فراری، جستجوی گسترده کارآگاهان جنایی برای دستگیری وی و انگیزه‌اش از این جنایت خانوادگی آغاز شد.در ادامه چند روز بعد از حادثه ماموران به تحقیق از پسر نجات‌یافته خانواده در بیمارستان پرداختند که وی جزئیات حمله برادرش را برای ماموران بازگو کرد.

با جمع‌بندی اطلاعات، پاتوق‌های احتمالی متهم فراری زیرنظر گرفته شد تا این‌که با سپری شدن یک ماه از زمان حادثه، هفتم شهریور امسال مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و وی در حومه شهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این باره به خبرنگار ما گفت: متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان کازرون به قتل والدینش اعتراف و درباره انگیزه‌اش گفت: از مدتی پیش به‌دلیل مشکلات خانوادگی با والدینم اختلاف داشتم و روز حادثه پس از مشاجره و درگیری آنها را به قتل رسانده و برادرم را نیز هدف اصابت گلوله قرار دادم.سردار احمدعلی گودرزی افزود: تحقیق از عامل جنایت درباره موضوع اختلاف در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها