دنیای اینستاگرام فوتبالیست ها

عزت الهی: پیشنهاد آتلتیکومادرید واقعیت دارد

هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین به همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد تا هواداران این تیم را برای حضور احتمالی‌اش در فینال جام بیستم امیدوار کند.
کد خبر: ۶۹۴۸۲۰
افزایش احتمال حضور دی‌ماریا در فینال

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی فوتبال آرژانتین در حالی ساعت 23 و 30 دقیقه فردا شب (یکشنبه) در فینال جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه ماراکانا به دیدار آلمان می‌رود که همچنان حضور آنخل دی‌ماریا، هافبک نفوذی این تیم در این بازی در هاله‌ای از ابهام است.

پس از اینکه دی‌ماریا در دقیقه 33 بازی آرژانتین مقابل بلژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام بیستم دچار مصدومیت شد بلافاصله مورد آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت و مشخص شد که از ناحیه عضلات ران پای راست دچار مصدومیت شده است.

هافبک 26 ساله تیم ملی آرژانتین که این روزها در حال ریکاوری است روز گذشته (جمعه) با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد و پا به توپ شد و این امید را به هواداران آلبی‌سلسته داد تا شاید بازیساز تیم‌شان به دیدار فینال جام جهانی 2014 برسد.

فیزیوتراپیست تیم آرژانتین اعلام کرده دی‌ماریا 80 درصد آماده است و آلخاندرو سابیا، سرمربی این تیم تا آخرین لحظه پیش از بازی با آلمان می‌تواند روی حضور احتمالی او در میدان حساب باز کند.

شاید بازگشت دی‌ماریا با چنین شرایطی به لحاظ فنی خیلی به آرژانتین کمک نکند ولی به لحاظ روحی وزنه خیلی خوبی برای بازیکنان این تیم به شمار می‌رود که در دوران حرفه‌ای خود یکی از مهمترین بازی‌های‌شان را تجربه خواهند کرد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها