آن موقع ویدئو بی‌تقصیر بود الان هم وایبر و تانگو بی‌تقصیرند. تلفن هم مقصر نیست. آتش هم تقصیری ندارد. پنبه هم بی‌تقصیر است. حالا اگر یک بار پنبه و آتش یکدیگر را در آغوش کشیدند باید استفاده از پنبه و آتش را قدغن کنیم؟ یعنی اگر یک نفر چک بی‌محل کشید باید کلا چک را از سیستم پولی کشور حذف کنیم؟ واقعا وقتی کسی چک بی‌محل می‌کشد، چک مقصر است یا کسی که چک را می‌نویسد؟ حالا حکایت تانگو است. خبر را بخوانید:
کد خبر: ۶۹۴۸۰۷
با تانگو نشد با پای کفتر می‌شود!

مجرمان در کمین خانواده‌ها در موبایل! جزییات هولناک اخاذی از زنان در تانگو! رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت جزییات دستگیری مردی را فاش کرد که در محیط تانگو ضمن اغفال زنان از آنها اخاذی می‌کرد!

یعنی الان تانگو مقصر است؟ یعنی اگر خانمی با دست‌های خودش عکس‌های مستهجن خودش را از طریق تانگو در اختیار کسی بگذارد تانگو مقصر است؟ یعنی اگر در تاکسی عکس‌ها را به آن آقا بدهد تاکسی مقصر است؟ یعنی قبل از موبایل و تانگو و اینترنت کسی به وسیله عکس از دیگری اخاذی نمی‌کرد؟ یعنی فقط در محیط تانگو این اتفاقات می‌افتد؟ مثلا در محیط بوستان یا استخر یا فروشگاه نمی‌افتد؟ یعنی مجرمان فقط در موبایل در کمین خانواده‌ها هستند و در کوچه‌های بن‌بست نیستند؟ در محیط مترو نیستند؟ در ادارات دولتی نیستند؟ در مدرسه‌ها نیستند؟ یعنی اگر تانگو را فیلتر کنیم آن‌قدر اوضاع خوب می‌شود که اصلا دیگر نیازی به نیروی‌ انتظامی نیست؟ یعنی به نظرتان از راه ای‌میل نمی‌شود گول خورد؟ از راه پُست چه؟ از راه خرپشته چه؟ پس همه را جمع کنیم؟ یعنی به نظرتان آن کسی که با ردوبدل شدن چند پیام عکس بی‌ناموسی خود را برای دیگری می‌فرستد اگر تانگو نداشته باشد آنها را به پای کفتر نمی‌بندد؟

واقعا چرا گاهی حواس‌مان فقط به مسیر مبادله کالا است و اصلا به خود کالا دقت نمی‌کنیم و عبرت نمی‌گیریم که اگر این مسیر نشد مسیر دیگر! ها؟باقی بقای‌تان! (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها