ریدلی اسکات زندگی داوود پیامبر را می‌سازد

ریدلی اسکات زندگی داوود پیامبر را در فیلمی که هنوز نامی برای آن تعیین نشده، برای کمپانی فاکس قرن بیستم می‌سازد.
کد خبر: ۶۹۴۳۰۱
ریدلی اسکات زندگی داوود پیامبر را می‌سازد

به گزارش «د رپ»، کمپانی قرن بیستم با همکاری چرنین اینترتینمنت و کمپانی فری متعلق به ریدلی اسکات، جاناتان استاکز را به استخدام درآورده‌اند تا فیلمنامه یک فیلم بر مبنای زندگی حضرت داوود را بنویسد.

این فیلم که هنوز نامی برای آن تعیین نشده بر مبنای داستان عهد عتیق از داوود و جالوت نوشته می‌شود.

ماجرای فیلم به نوعی به پس از قتل جالوت پادشاه بنی اسراییل مربوط است و انتظار می‌رود این فیلم نیز بر دوره پادشاهی او بیشتر از بخش های دیگر زندگی وی تمرکز داشته باشد.

هنوز روشن نیست که کارگردانی این پروژه بر عهده ریدلی اسکات است یا خیر، زیرا او برنامه‌های دیگری را پیش از این اعلام کرده بود که «مریخی»، «پرومتئوس» و نیز ادامه ای بر فیلمی درباره فوتبال از جمله آنها هستند.

همین گروه اخیرا ساخت فیلم «هجرت: خدایان و پادشاهان» را با بازی کریستین بیل به پایان برده اند و انتظار می رود این فیلم 20 دسامبر اکران شود.

به تازگی فیلم های زندگینامه ای تاریخی دوباره مورد توجه قرار گرفته اند و «نوح» ساخته کمپانی پارامونت با وجود عدم اکران در چین و کشورهای اسلامی، با فروش بیش از 350 میلیون دلار در سراسر جهان، از فیلم های موفق در این ژانر بود.

استاکز پیش از این فیلمنامه «بلاد مانتین» و «قاتلان و مالکیت ها» را نوشته است.

سر ریدلی اسکات 77 ساله کارگردان فیلم و تهیه‌کننده انگلیسی است که تاکنون سه بار برای فیلم‌های «گلادیاتور»، «تلما و لوییز» و «سقوط شاهین سیاه» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها