یادداشتی از محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران

مسی، سوریان آرژانتینی‌ها

محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از دیدار حساس تیم ملی کشورمان مقابل آرژرانتین می نویسد.
کد خبر: ۶۸۵۳۹۷
مسی، سوریان آرژانتینی‌ها

رویارویی با آرژانتین مجال بسیار خوبی برای فوتبال ماست تا شایستگی‌هایش را به رخ دنیا بکشد. تقابل با چنین تیم‌هایی این مزیت را دارد که توجه اغلب رسانه‌ها و کارشناسان را به خود معطوف کند. شنبه شب ما می‌توانیم با استفاده از همین فرصت خودمان را نشان دهیم.

بدیهی است آرژانتین حریف بسیار دشواری محسوب می‌شود، اما همواره برای مطرح‌شدن باید بدون واهمه از نام حریف وارد زمین شده و بهترین نمایش ممکن را نشان داد. فراموش نکنیم ارائه یک بازی خوب برابر یک رقیب ماندگار همواره در اذهان باقی خواهد ماند و بازی با آرژانتین فرصتی برای ماندگار شدن فوتبال ایران در جام جهانی 2014 است.

به لحاظ فنی نمی‌توانیم در رابطه با بازی حرفی بزنیم و این مهم را باید به عهده کارشناسان فوتبال گذاشت، اما به عنوان کسی که بارها فضای عالی‌ترین سطح مسابقات جهانی و المپیک را تجربه کرده‌ام، معتقدم تیم ملی باید به لحاظ روانی کاملا مهیای این بازی شود. اگر خودمان را قبل از بازی نبازیم، قطعا می‌توانیم عملکرد خوبی برابر آرژانتینی‌ها داشته باشیم. شخصا امیدوارم تیم ملی شنبه شب یکی از بهترین بازی‌های تاریخ خود را ارائه کند و باعث شادی مردم شود. به هر حال می‌توانم تصور کنم چقدر ملی پوشان‌مان برای رسیدن به این مرحله دشواری کشیده‌اند و امیدوارم متحمل شدن این سختی‌ها در نهایت با اتفاق خوبی برای همه مردم توام شود. بدون شک رویارویی لیونل مسی با تیم ملی ایران برای همه ما جذاب است؛ جدال یکی از بهترین‌های ورزش جهان مقابل تیم ملی ایران. مسی قطعا یک استثناست. شاید بتوانیم او را حمید سوریان آرژانتینی‌ها بنامیم. امیدوارم شاگردان کارلوس کرش، شنبه‌شب بتوانند از عهده مهار او برآیند.

محمد طلایی ‌/‌ قهرمان اسبق کشتی جهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها