چرا تیم دروازه بان ملی پوش زود انتخاب شد؟

داوری: با این کار به دنبال آرامشم بودم

دروازه‌بان تیم ملی گفت: تیمم را زود انتخاب کردم چون نمی‌خواستم این موضوع باعث بر هم خوردن تمرکزم در جام جهانی شود.
کد خبر: ۶۷۹۱۴۸
داوری: با این کار به دنبال آرامشم بودم

دنیل داوری در خصوص اردوی اتریش گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و از لحاظ تیمی بسیار به هم نزدیک شدیم. برای حضور موفق در جام جهانی بسیار آماده هستیم و این آمادگی را داریم که مرحله‌ای جدید از اردوی آماده‌سازی را نیز در کشور میزبان جام جهانی آغاز کنیم.

وی در مورد اینکه میزان آمادگی‌اش در چه سطحی است، گفت: برای من اردوی اتریش تجربه جدیدی بود و سعی کردم تا سرحد توان آمادگی‌ام را حفظ کنم. در اردویی که گذشت نیز در کنار سایر دروازه‌بان‌ها سخت کار کردم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه کدام دروازه‌بان در جام جهانی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را برعهده خواهد داشت، گفت: در حال حاضر 4 دروازه‌‌بان آماده در تیم ملی حضور دارد و هر کدام را که کادرفنی صلاح بداند وی در جام جهانی در دروازه تیم ملی خواهد ایستاد، البته من هم این آمادگی را دارم.

داوری در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی گفت: 3 تیم دشوار در گروه ما هستند با این حال ما هم نا امید نیستیم و اگر بتوانیم مقابل نیجریه نتیجه خوبی بگیریم شانس زیادی برای صعود و موفقیت خواهیم داشت.

وی در مورد پیوستنش به گراس‌هاپرز سوئیس گفت: صحبت خوبی با سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های گراس هاپرز داشتم و این یک فرصت و چالش جدید برای من است و امیدوارم از این فرصت به خوبی استفاده کنم.

دروازه‌بان فصل گذشته برانشوایگ در مورد اینکه چرا به سرعت و قبل از جام جهانی تیم جدیدش را انتخاب کرده‌ است، گفت:‌ تیمم را زود انتخاب کردم چون نمی‌خواستم این موضوع باعث بر هم خوردن تمرکزم در جام جهانی شده و باعث شود در این مورد به من استرس و دغدغه‌ای داشته باشم. تیمم را انتخاب کرده‌ام و الان با خیالت راحت می‌توانم به جام جهانی بروم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
۰
۰
دانیال داوری به یك دلیل نامعلوم در درون دروازه تیم ملی بی انگیزه نشان می دهد و گلهای بدی هم می خورد .!!
علی
Spain
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
۰
۰
من هم موافقم اصلا انگیزه نداره !!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها