تا انتخابات کروبی : وعده پرداخت 50هزار تومان برای هر ایرانی را قابل تحقق می دانم

ایسنا: مهدی کروبی در جمع خبرنگاران در شیراز در پاسخ به اینکه اگر وعده شما برای پرداخت 50 هزار تومان به هر ایرانی تحقق پیدا نکند چه می کنید؛
کد خبر: ۶۷۴۴۶

تاکید کرد: من معتقدم به یاری خدا و پشتیبانی مردم می توانیم . کروبی ادامه داد: بحثهایی مثل این که عمرمان نرسد یا نفت چنین و چنان شود ، مباحثی جداست ؛ اما من مطمئنم که می توانیم و این ایده را انجام می دهیم و روال ، روالی است که قابل حل و انجام است . نامزد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وقتی یک سلسله تعاملاتی صورت می گیرد، طرفین با هم همکاری می کنند. من معتقدم می توانم ضمن این که همیشه خیلی صریح حرف می زنم ، قدرت تعامل و گفتگو و ایستادگی داشته باشم تا بشود مشکل را حل کرد.

قالیباف: اگر دولت مردم را رقیب خود بداند...

فارس : نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : اگر دولت مردم را رقیب خود بداند ، نه شریک ، مشکلات ما روز به روز بیشتر خواهد شد. محمدباقر قالیباف ، نامزد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود در رودسر با تاکید بر حفظ استقلال کشور اظهار کرد: زمانی می توانیم استقلال خود را حفظ کنیم که یک کشور مولد در تولید ثروت ، منزلت ، علم و غیره باشیم زیرا اگر کشوری تولیدکننده و مولد در عرصه های مختلف نباشد ، حتی اگر شعار استقلال هم سر دهد ، با گذشت زمان از متن به حاشیه خواهد رفت. او تصریح کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که هرگز مجبور به عذرخواهی از مردم نباشیم ؛ زیرا فرصت سعی و خطا نیست.

لاریجانی: اصلاحات عمل گرایانه را دنبال می کنم

فارس : نامزد شورای هماهنگی نیروهای انقلاب تاکید کرد: دولت امید، اصلاحات عمل گرایانه را در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی دنبال می کند. علی لاریجانی با حضور در آرامگاه آیت الله شیخ محمد بهاری در شهر بهار ، در جمع مردم این شهر گفت : کشور ما یک کشور اسلامی است بنابراین مدیران ما مسوولیت دارند که از فرهنگ اسلامی بخوبی صیانت کنند ؛ چرا که این فرهنگ ، ما را در رفع مشکلات خود کمک کرده و خواهد کرد. وی همچنین گفت : تنها راه ایجاد چرخه تولید در کشور ، مبارزه ما با دانه درشت ها و قطع دست آنها از اموال بیت المال است . او افزود: تا زمانی که در جامعه فقر وجود داشته باشد ، نمی توان انتظار داشت که در کشور نهضت نرم افزاری ایجاد شود ؛ چرا که جامعه ای که در آن فقر وجود داشته باشد ، مانند لانه شیطان است.

حمایت نمایندگان اهل سنت مجلس از هاشمی

مهر: نمایندگان اهل سنت مجلس با صدور بیانیه ای ، با اعلام آمادگی برای حمایت از هاشمی رفسنجانی ، اعلام کردند: شرایط و ظرفیت سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی مناطق مرزی ، مشارکت جدی تری را در انتخابات طلب می کند. امضاءکنندگان این بیانیه با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کردند: علم ، صداقت و کارآمدی نامزدها شرط اصلی انتخاب ما خواهد بود.

دولت برای برگزاری انتخابات
دو مرحله ای آمادگی کامل دارد

فارس : عبدالله رمضان زاده گفت : دولت از مدتها قبل باتوجه به نظرسنجی هایی که وجود داشته ، آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات در هر دو مرحله فراهم کرده است . عبدالله رمضان زاده ، سخنگوی دولت در خصوص آمادگی دولت برای برگزاری احتمالی دو مرحله ای انتخابات گفت : کشیدن انتخابات به مرحله دوم را یک گام و اقدام مثبت به سوی اوضاع بهتر می دانیم ؛ چرا که جامعه از حالت رای دادن توده وار خارج شده و هر کس با گرایش های خاص خود می تواند در انتخابات ، نامزد مورد علاقه خود را پیدا کند.

ارزیابی مثبت موسوی لاری
از عملکرد رسانه ملی در انتخابات

واحد مرکزی خبر: حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری وزیر کشور گفت : فراهم آوردن بستر مناسب شناخت نامزدها از موارد ضروری برای سالم سازی فضای انتخابات است . وی افزود : عملکرد صدا و سیما برای اینکه مردم نامزدها را بهتر بشناسند مثبت است و در جهت مشارکت حداکثری آثار مطلوبی به دنبال دارد. لاری اظهار کرد: صدا و سیما در شرایط کنونی نشان داد که مشی بیطرفانه ای در انتخابات دارد.

نامه وزیر کشور به وزیر اطلاعات

فارس : در پی قانون شکنی ها و رفتارهای غیراصولی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری از قبیل پخش شب نامه های گسترده علیه نامزدها و حمله به تجمعات قانونی ، وزیر کشور در نامه ای به وزیر اطلاعات ، از وی خواست تا با صدور دستورات لازم ، کانون های اصلی این گونه حرکات مخرب و عوامل اجرایی آن هر چه سریع تر شناسایی و در اختیار دستگاه قضایی قرار داده شوند.

تاکنون 75مورد تخلف انتخاباتی گزارش شده است

فارس : معاون سیاسی سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: از زمان شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون 75مورد تخلف انتخاباتی به سازمان بازرسی گزارش شده است . تویسرکانی ، معاون سیاسی سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت نزدیکی نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ستاد ویژه ای در سازمان بازرسی به منظور نظارت بر حسن جریان س و اجرای دقیق قانون و همچنین بررسی تخلفات تبلیغاتی تشکیل شده که این ستاد کار خود را با شروع تبلیغات نامزدها آغاز کرده است . او با اشاره به این که از شروع تبلیغات تاکنون حدود 75مورد تخلف به سازمان بازرسی گزارش شده ، افزود: کمترین مورد تخلفات از استان هرمزگان و بیشترین مورد تخلفات از استان آذربایجان غربی گزارش شده که عمدتا در رده های مدیرکل ، مشاور استاندار و رده های پایین تر است . وی در پایان گفت : این سازمان تا پایان انتخابات از طریق شماره تلفنهای 6740076 و 6740075 آماده دریافت گزارش های مردمی است.

مهرعلیزاده: تنگ نظری نسبت به جوانان صحیح نیست

ایرنا: محسن مهرعلیزاده کنترل و تنگ نظری نسبت به جوانان را مورد انتقاد قرار داد و گفت : اگر جوانانی که به عنوان آینده ساز جامعه به شمار می آیند را بواسطه تنگ نظری های خود تحقیر کنیم ، جامعه فردا را به نابودی سوق داده ایم . محسن مهرعلیزاده در جمع ورزشکاران استان اصفهان در سالن 17 شهریور شهر اصفهان افزود: باید ریشه های اختاپوسی پدیده آقازادگی را از اقتصاد قطع کرد تا مشکلات اقتصادی جوانان از جمله بیکاری رفع گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها