دست و دلبازی سارق، دردسر ساز شد

فردی که با بدست آوردن اطلاعات بانکی یکی از دوستان خود به وسیله تلفن همراه، 800 هزار تومان از وی سرقت و با آن مبلغ، کارت شارژ خرید می کرد توسط پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۳۴۲۱
دست و دلبازی سارق، دردسر ساز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناس از حساب وی سرقت کرده اند موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پلیس فتا پس از تشکیل پرونده مقدماتی نسبت به اخذ پرینت حساب بانکی وی اقدام و پس از استعلام از شرکت مربوطه مشخص گردید که متهم اقدام به خرید شارژ از طریق حساب وی کرده و بروی چندین سیم کارت فعال کرده است.

این مقام انتظامی افزود:پس از بررسی های علمی و تخصصی متهم که از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضویان گفت: متهم صراحتأ به بزه انتسابی اقرار و در اعترافات خود عنوان داشت به واسطه سابقه رفاقت و اعتمادی که شاکی با وی داشته، اطلاعات حساب بانکی دوستش را به بهانه ای از او گرفته و اقدام به سرقت از حساب او بوسیله تلفن همراه و نهایتاً خرید کارت شارژ برای خود و برخی از نزدیکان و اقوام خود می کرده است.

وی افزود: به همشهریان عزیز توصیه می شود به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را همراه کارت بانکی یادداشت نکرده و یا آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در دوره های زمانی کوتاه نسبت به تغییر رمز اول و دوم خود اقدام کنند.

رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل و هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها